تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: روزی که به ایران آمدم تصمیم داشتم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم اما دیگر این اتفاق نمی افتد و با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی می کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با پیراهن سایپا خداحافظی می کنم


کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: روزی که به ایران آمدم تصمیم داشتم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم اما دیگر این اتفاق نمی‌افتد و با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

نکونام

جواد نکونام پس از ثبت قرارداد با تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: من در گذشته در کنار آقای جلالی حضور داشتم و خیلی خوشحال هستم که دوباره شاگرد ایشان شدم.

وی افزود: دوست دارم در تیم‌های بی‌حاشیه کار کنم و فکر می‌کنم اینگونه تمرکزم بیشتر روی فوتبال است. سایپا هم جزء تیم‌های ریشه‌دار و خوب ایران است و مطمئنا از پتانسیل بالایی برخوردار خواهد بود.

وی در خصوص اینکه پیشنهادات دیگری هم به وی شد یا خیر، گفت: تیم‌های دیگری هم به من پیشنهاد داشتند و از آنها ممنون هستم ولی در نهایت سایپا را انتخاب کردم.

نکونام در پاسخ به این سوال که هدفش برای خدمت به تیم ملی چگونه است و آیا تصمیمی در این باره گرفته است یا خیر،‌گفت: از روزی که بازیکن تیم ملی شدم تا امروز تمام هدفم این بود که در تیم ملی خدمت کنم و حالا هم همینگونه است. اگر فرصتی باشد در هر عنوانی به تیم ملی کمک خواهم کرد.

وی در خصوص اینکه پیشنهادات دیگری هم به وی شد یا خیر، گفت: تیم‌های دیگری هم به من پیشنهاد داشتند و از آنها ممنون هستم ولی در نهایت سایپا را انتخاب کردم

بازیکن جدید تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که ظاهرا قرار بود با پیراهن استقلال خداحافظی کند و آیا این موضوع دوباره اتفاق می‌افتد یا خیر، گفت: روزی که می‌خواستم به ایران بیایم چنین تصمیمی داشتم اما دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی با استقلال خداحافظی نمی‌کند، گفت: دیگر این اتفاق نمی‌افتد و با سایپا از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

نکونام در پایان در پاسخ به این سوال که آیا امسال سال آخر فوتبال او است یا خیر، گفت: خودم دوست دارم باز هم بازی کنم ولی شاید امسال سال آخر فوتبالم باشد اما چیزی هنوز مشخص نیست.

بخش ورزشی تبیان

منبع : فارس