تبیان، دستیار زندگی
روز گذشته پرسپولیس سرانجام با محسن مسلمان بازیکن سابق ذوب آهن و فولاد خوزستان به توافق رسید و این بازیکن پس از کش و قوس بسیار دوباره سرخ پوش شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسلمان پرسپولیسی شد


روز گذشته پرسپولیس سرانجام با محسن مسلمان بازیکن سابق ذوب‌آهن و فولاد خوزستان به توافق رسید و این بازیکن پس از کش و قوس بسیار دوباره سرخ‌پوش شد.
مسلمان

مسئولان باشگاه پرسپولیس در ادامه پروسه نقل و ‌انتقالات‌ قصد داشتند 2‌‌ هافبک طراح و تهاجمی جذب کنند و گزینه‌هایشان هم محسن مسلمان و سعید عزت‌ا‌لهی بازیکن جوان تیم اتلتیکو‌مادرید بودند که روز گذشته موفق شدند با مدیربرنامه‌های مسلمان و باشگاه ذوب‌آهن به توافق برسند.

مسلمان که یک سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد، در حالی با پرسپولیس به توافق رسید که مسئولان باشگاه ذوب‌آهن چند پیشنهاد به او برای پیوستن به سرخ‌پوشان ارائه داده بودند که ظاهرا مسلمان گزینه پرداخت پول رضایت‌نامه را پذیرفته است. بر‌اساس شنیده‌ها مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مایل به حفظ این بازیکن در تیم‌شان بودند اما یحیی گل‌محمدی سرمربی جوان ذوب‌آهن اعتقادی به مسلمان ندارد و از این‌رو باشگاه چاره‌ای جز انتقال قرضی یا قطعی این بازیکن جوان نداشت. با این‌حال گل‌محمدی از مدیران باشگاه خواسته بود با تمدید قرارداد مسلمان او را به تیم دیگری منتقل کنند که سرمایه باشگاه از دست نرود!

یکی از گزینه‌های پیش‌روی مسلمان برای پیوستن به پرسپولیس تمدید قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن بود که البته این بازیکن زیر بار نرفت، چرا‌که سال آخر قرارداد 5 ساله‌اش را می‌گذراند و تمایلی به تمدید این قرارداد طولانی مدت نداشت. گزینه دوم مسلمان برای حضور دوباره در پرسپولیس معاوضه او با فرشاد احمدزاده ‌هافبک جوان سرخ‌پوشان بود که این پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه ذوب‌آهن و به درخواست گل‌محمدی مطرح شد که مورد موافقت باشگاه پرسپولیس قرار نگرفت. از این‌رو به نظر می‌رسید مذاکرات پرسپولیس و ذوب‌آهن بر سر مسلمان به بن‌بست رسیده، اما گزینه سومی هم به میان آمد تا این گره کور باز شود.

مسلمان پس از عقد قرارداد با پرسپولیس با ابراز خوشنودی از حضور دوباره‌اش در جمع پرسپولیسی‌ها در یکی از صفحه‌های اجتماعی نوشت: «‌می‌رویم برای قهرمانی»

گویا در ادامه مذاکرات قرار بر این شد که مسلمان شخصا پول رضایت‌نامه‌اش را به باشگاه ذوب‌آهن بپردازد اما این بازیکن اعلام کرد که پرداخت این مبلغ برایش مقدور نیست و باشگاه پرسپولیس به شرط کم کردن پول رضایت‌نامه از مبلغ قراردادش برای پرداخت 200 میلیون پول رضایت‌نامه مسلمان به باشگاه ذوب‌آهن اعلام آمادگی کرد.

سرانجام 3 طرف مذاکره به جمع‌بندی و توافق ‌‌رسیدند و مسلمان پس از 2 فصل دوباره سرخ‌پوش شد. مسلمان بعد از توافقات صورت گرفته بین 2 باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن، قراردادش را با سرخ‌پوشان رسمی کرد و بعد از حضور در دفتر باشگاه با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری گرفت. مسلمان قرار است در خط میانی پرسپولیس جانشین محمد نوری کاپیتان فصل گذشته این تیم شود که با تیم المسیمیر قطر قرارداد بست. مسلمان پس از عقد قرارداد با پرسپولیس با ابراز خوشنودی از حضور دوباره‌اش در جمع پرسپولیسی‌ها در یکی از صفحه‌های اجتماعی نوشت: «‌می‌رویم برای قهرمانی».

علی نظری جویباری، مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی دهنوی قراردادش را رسما با استقلالی‌ها ثبت می‌کند، اظها‌ر کرد: چه کسی گفته که ما قرار است با دهنوی قرارداد ببندیم. من این خبر را فقط در رسانه‌ها دیده‌ام.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت جاسم کرار با استقلالی‌ها به کجا رسید؟ گفت: امروز با کرار جلسه‌ای داریم و او بازیکن ما است. ما حتی با او قرارداد بازی به بازی هم بسته‌ایم و این بازیکن حاضر شده با این شرایط در کنار ما بماند. تنها مساله باقی‌ مانده بحث مالی است و اگر بخشی از پول کرار را بدهیم به تمرینات اضافه می‌شود.

نظری جویباری درباره برونو سزار، اظها‌ر کرد: با این بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم، ولی این که مدیر برنامه‌هایش امروز به این‌جا می‌آید یا نه را نمی‌دانم.

وی درباره اسپانسر باشگاه استقلال نیز توضیح داد: اسپانسر باشگاه استقلال تقریبا نهایی شده است و قرار است در سه قالب اسپانسر ، سبک دست و باشگاه استقلال این اتفاق رخ دهد.

علی نظری جویباری، مسئول نقل و انتقالات استقلال در پاسخ به این پرسش که چه زمانی دهنوی قراردادش را رسما با استقلالی‌ها ثبت می‌کند، اظها‌ر کرد: چه کسی گفته که ما قرار است با دهنوی قرارداد ببندیم. من این خبر را فقط در رسانه‌ها دیده‌ام.  وی در پاسخ به این سوال که وضعیت جاسم کرار با استقلالی‌ها به کجا رسید؟ گفت: امروز با کرار جلسه‌ای داریم و او بازیکن ما است. ما حتی با او قرارداد بازی به بازی هم بسته‌ایم و این بازیکن حاضر شده با این شرایط در کنار ما بماند. تنها مساله باقی‌ مانده بحث مالی است و اگر بخشی از پول کرار را بدهیم به تمرینات اضافه می‌شود.  نظری جویباری درباره برونو سزار، اظها‌ر کرد: با این بازیکن صحبت‌هایی را انجام داده‌ایم، ولی این که مدیر برنامه‌هایش امروز به این‌جا می‌آید یا نه را نمی‌دانم.  وی درباره اسپانسر باشگاه استقلال نیز توضیح داد: اسپانسر باشگاه استقلال تقریبا نهایی شده است و قرار است در سه قالب اسپانسر ، سبک دست و باشگاه استقلال این اتفاق رخ دهد.

بخش ورزشی تبیان