تبیان، دستیار زندگی
با حضور پرویز مظلومی در استقلال قابل پیش بینی بود که بازیکنان مغضوب کادرفنی پیشین راه بازگشت به اردوی آبی ها را در پیش بگیرند. از روزی که پرویز مظلومی جانشین امیر قلعه نویی شد گمانه زنی ها درباره لیست سرمربی جدید استقلال و بازگرداندن بازیکنانی چون سید مهد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

‌بحران در قفس توری آبی‌ها


با حضور پرویز مظلومی در استقلال قابل پیش‌بینی بود که بازیکنان مغضوب کادرفنی پیشین راه بازگشت به اردوی آبی‌ها را در پیش بگیرند.
استقلال ، طالب لو

از روزی که پرویز مظلومی جانشین امیر قلعه‌نویی شد گمانه‌زنی‌ها درباره لیست سرمربی جدید استقلال و بازگرداندن بازیکنانی چون سید مهدی رحمتی، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام آغاز شد.

مظلومی هم در مصاحبه‌های ابتدایی‌اش این موضوع را رد نکرد تا کار از گمانه‌زنی بگذرد و عده‌ای حضور دوباره رحمتی، آندو و نکونام در استقلال را تمام شده بدانند. در روزهای اخیر که استقلالی‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند بحث بازگشت سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق آبی‌ها جدی‌تر از دیگر بازیکنان جدا شده استقلال است و مسئولان باشگاه هم با این بازیکن مذاکراتی داشته‌اند.

بازگشت رحمتی به استقلال شاید در نگاه نخست و به زعم هواداران اتفاق خوبی باشد و همه از آن استقبال کنند، اما وقتی پای 2 دروازه‌بان دیگر هم وسط باشد ماجرا دیگر به همان خوش‌آیندی اولیه نیست! استقلالی‌ها در حالی اعلام کرده‌اند رحمتی انتخاب نخست آن‌ها برای دروازه است که وحید طالب‌لو و محسن فروزان دروازه‌بانان فصل گذشته استقلال هر 2 با باشگاه قرارداد دارند و مایل هستند در این تیم بمانند! قطعا نه باشگاه و نه مظلومی نمی‌خواهند در یک فصل 3 دروازه‌بان باتجربه داشته باشند و اگر رحمتی جذب شود، یکی از 2 دروازه‌بان فصل گذشته به ناچار باید جدا شود.

برای همین روز پنج‌شنبه جلسات جداگانه‌ای بین مظلومی و طالب‌لو و فروزان برگزار شد و جالب این‌جاست که هر‌ 2 دروازه‌بان هم در پایان جلسه خروجی و نتیجه آن را مثبت ارزیابی کرده​اند.طالب‌لو گفته بود: «با مظلومی صحبت کردم و در استقلال می‌مانم.»‌ فروزان هم با تاکید بر داشتن قرارداد 3 ساله گفت: «در استقلال می‌مانم.» این اظهارات در شرایطی بود که‌ مظلومی در پایان جلسه‌اش با طالب‌لو و فروزان گفته بود: «رحمتی را می‌خواهیم و یکی از دروازه‌بان‌های ما جدا می‌شود!»

بازگشت رحمتی به استقلال شاید در نگاه نخست و به زعم هواداران اتفاق خوبی باشد و همه از آن استقبال کنند، اما وقتی پای 2 دروازه‌بان دیگر هم وسط باشد ماجرا دیگر به همان خوش‌آیندی اولیه نیست!

با این اظهارات ضد و‌ نقیض به نظر می‌رسد تیم استقلال و مظلومی هنوز فصل را شروع نکرده با یک بحران و مشکل بزرگ در قفس توری مواجه هستند و سرمربی آبی‌ها اگر می‌خواهد حاشیه تیمش را کم کند، همین الان باید فکری اساسی برای معادله 3 مجهولی استقلال بکند.

البته شنیده می‌شود مظلومی شخصا تمایلی به حفظ طالب‌لو و فروزان ندارد اما مشکل این‌جاست که طالب‌لو مورد حمایت بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه است و فروزان هم قراردادی 3 ساله بسته است. با توجه به مشکلاتی که رحمتی با طالب‌لو در سال‌های گذشته داشته و دید نه چندان مثبت او به فروزان به عنوان جانشینش در فصل گذشته، ماندن هر یک از این 2 نفر در استقلال و رقابت و جدالشان با سید‌مهدی رحمتی می‌تواند خبر‌ساز ‌و حتی حاشیه‌ساز باشد. البته همه این‌ها منوط به این است که رحمتی با استقلال توافق کند و دوباره آبی‌پوش شود. ‌

بخش ورزشی تبیان