تبیان، دستیار زندگی
ایمون زاید بازیکنی که در لیگ مالزی بازی می کند با حرف هایش علیه مظلومی جنحال به پا کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حرفهای جنجالی ایمون زاید علیه مظلومی!


 ایمون زاید بازیکنی که در لیگ مالزی بازی می کند با حرف هایش علیه مظلومی جنجال به پا کرد.


ایمون زاید

انتخاب پرویز مظلومی برای هدایت استقلال باعث شد تا خیلی ها یاد ایمون زاید بیفتند، بازیکنی با ملیت دوگانه لیبیایی و ایرلندی که کار خبرنگاری هم کرده بود. او در چند ماهی که پرسپولیس بود هیچ کاری نکرد غیر از هت تریک رویایی در دربی. با همان 3 گل تاریخ ساز شد و توانست برای خود به محبوبیتی بی نظیر برسد. او البته چون خبرنگار بود و برای گل هایی هم که در دربی زده بود، خیلی زود با بچه های خبرنگار خو گرفت. یک روز بعد از دربی معروف بود که در اولین مصاحبه جدی اش جنجال ساز شد و با گفتن این جمله به خبرآنلاین که: « گلر اول تیم ملی تان این بود که 3 تا خورد؟» جنجال ساز شد. رحمتی از این تیتر دلگیر شد اما این عین گفته آقای ژورنالیست بود، آن هم بعد از هت تریک در دربی. حرف هایش را هواداران پرسپولیسی خیلی می پسندیدند اما استقلالی ها نه. او این ادبیات را همیشه با خود داشت. هر جا نامی از مظلومی می آید، یادی از زاید هم می شود. زاید اما از مظلومی دل پری دارد. او یک بار پرونده مظلومی را در استقلال پیچید و مربی استقلال هم وقتی به آلومینیوم هرمزگان رفت، او را به نیمکت ذخیره ها میخکوب کرد و برای همیشه این کینه بین شان ایجاد شد. حالا وقتی مظلومی دوباره به استقلال برگشت، همکاران ما در خبرورزشی به سراغ او رفتند.

یک روز بعد از دربی معروف بود که در اولین مصاحبه جدی اش جنجال ساز شد و با گفتن این جمله به خبرآنلاین که: « گلر اول تیم ملی تان این بود که 3 تا خورد؟» جنجال ساز شد. رحمتی از این تیتر دلگیر شد اما این عین گفته آقای ژورنالیست بود، آن هم بعد از هت تریک در دربی

بازیکن ایرلندی اما خیلی صریح و تند حرف زد. واژه هایی که با کمی تعدیل منتشر شد. آنچه صبح دوشنبه تیتر یک خبرورزشی شد، نسخه ای تعدیل شده از نظرات زاید درباره مظلومی بود: «اگر بخواهم صادقانه حرف بزنم باید بگویم باشگاه استقلال {...} بوده كه چنین انتخابی را دوباره انجام داده است.» او ادامه داده بود: «به هر حال هر كس نظری دارد و من هم به عنوان بازیكن خارجی كه با مظلومی در تیم آلومینیوم هرمزگان كار كرده‌ام، می‌گویم او اصلاً مربی خوبی نیست. من با او كار كرده‌‌ام و نمی‌توانم حرف دروغ بزنم به همین دلیل به شما می‌گویم اصلاً از او خوشم نمی‌آید.»این حرف ها البته برای استقلالی ها خیلی گزنده بود و حرف هایش دلخوری بسیاری از استقلالی ها را به همراه داشت، اما همه نظرات این بازیکن بود. حرف هایی که ریشه در اختلاف و کینه ای قدیمی میان این مربی و بازیکن داشت.

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرانلاین