تبیان، دستیار زندگی
جلسه کمیته نقل وانتقالات باشگاه استقلال با پرویز مظلومی از ساعت 16 دیروز در محل این باشگاه برگزار شد و سرمربی آبی پوشان فهرست بازیکنانی که به آن ها نیاز ندارد را به کمیته نقل وانتقالات ارایه کرد. در فهرست ارایه شده توسط پرویز مظلومی نام بازیکنان سرشناسی ب
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عنایتی و طالب​لو می​روند، رحمتی و آندو می​آیند


جلسه کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه استقلال با پرویز مظلومی از ساعت 16 دیروز در محل این باشگاه برگزار شد و سرمربی آبی‌پوشان فهرست بازیکنانی که به آن‌ها نیاز ندارد را به کمیته نقل‌وانتقالات ارایه کرد.
طالب لو و رحمتی و  عنایتی

در فهرست ارایه شده توسط پرویز مظلومی نام بازیکنان سرشناسی به چشم می‌خورد که آن‌ها برای لیگ پانزدهم باید به فکر پیدا کردن تیم باشند. در میان این نفرات نام چهره‌های سرشناسی مثل رضا عنایتی، وحید طالب‌لو، میلاد نوری و میلاد سلیمان‌فلاح به چشم می‌خورد ضمن آن‌که یعقوب کریمی، مدافع چپ تیم استقلال نیز بازیکن سپاهان محسوب شده و باید به زودی در تمرینات این تیم حاضر شود. همچنین پرویز مظلومی اسامی مدافعانی را به باشگاه استقلال ارایه کرده و از اعضای کمیته نقل‌وانتقالات خواسته شده در صورت جذب این نفرات امیرحسین صادقی نیز می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند. تمدید قرارداد امید ابراهیمی و خسرو حیدری یکی از درخواست‌هایی است که پرویز مظلومی از مسئولان باشگاه استقلال دارد و از آن‌ها خواسته مقدمات حضور این 2 نفر فراهم شود. همچنین گمانه‌زنی​ها حاکی از آن است که جواد نکونام، آندرانیک تیموریان و سیدمهدی رحمتی که پیش از این به خاطر اختلاف با قلعه‌نویی از استقلال جدا شده بودند در فهرست سرمربی جدید استقلال جای دارند. همچنین پرویز مظلومی قصد دارد برای ساختن تیمی قوی اسماعیل شریفات، میلاد میداوودی و ادینهو را هم جذب کند. شنیده​ها حاکی از آن است که مظلومی لیست خرید 15 نفره​ای را به هیئت​مدیره استقلال تحویل داده است.

بخش ورزشی تبیان

منبع: خراسان