تبیان، دستیار زندگی
سرمربی استقلال می گوید اعتقاد ندارد که برخی از بازیکنان سابق این تیم بی غیرت هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مظلومی : استقلال دیگر حاشیه ندارد


 سرمربی استقلال می‌گوید اعتقاد ندارد که برخی از بازیکنان سابق این تیم بی غیرت هستند.

مظلومی

پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به اعتراض هو‌اد‌ا‌ران به او و خواسته‌شان مبنی بر عدم حضور برخی از بازیکنان سال‌های گذشته در تیم فعلی استقلال چیست؟ گفت: به‌ هر‌ حال هو‌اد‌ا‌ران از این که برخی از بازیکنان در سال گذشته استقلال را ترک کرده‌اند ناراحت هستند، ولی من اعتقاد ندارم که آنها بی غیرت هستند. در نهایت هر چه که منافع تیمم باشد را در نظر می‌گیرم و بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌کنم. به‌ هر‌ حال برخی از بازیکنان مورد اعتراض هو‌اد‌ا‌ران در تیم ‌ملی هستند و ما باید ببینیم که چرا از استقلال جدا شده‌اند. آنها عمرشان را در استقلال گذاشته اند و من از هو‌اد‌ا‌ران می‌خواهم که صبور باشند. هنوز مهر حکم من خشک نشده و من به آنها قول می‌دهم که از گفته‌هایشان استفاده کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر به موفقیتش در استقلال اطمینان دارد؟ اظها‌ر کرد: من به تیمم اعتقاد دارم و مطمئن باشید که در استقلال شاهد پیشرفت خواهید بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که برنامه‌اش برای پایین آوردن میانگین سن بازیکنانش چیست؟ گفت: جلسه امروز ما با مسولان باشگاه استقلال برای همین است. در نقل و انتقالات باید ببینیم که چه کسانی را جذب می‌کنیم و خروجی‌هایمان چه کسانی هستند. ما کلا شش سهمیه داریم و نمی توانیم تیم را دگرگون کنیم. ما نیازمند فرصت هستیم تا تیم را جوان کنیم. یکسری از بازیکنان را که برخی از هو‌اد‌ا‌ران می‌گویند به کارمان نمی آیند در تیم ‌ملی حضور دارند و بازیکنان بزرگی هستند. البته برخی از بازیکنان استقلال هم طبیعتا باید از این تیم بروند و ما سعی می‌کنیم شأن و بزرگی‌شان حفظ شود و به تیم دیگری بروند.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت چمن کمپ ناصر حجازی چگونه است؟ اظها‌ر کرد: متاسفانه وضعیت چمن کمپ مناسب نیست و نمی‌توان در آنجا تمرین کرد. مدتی باید در جای دیگر تمرین کنیم تا مشکل چمن برطرف شود.

به‌ هر‌ حال هو‌اد‌ا‌ران از این که برخی از بازیکنان در سال گذشته استقلال را ترک کرده‌اند ناراحت هستند، ولی من اعتقاد ندارم که آنها بی غیرت هستند. در نهایت هر چه که منافع تیمم باشد را در نظر می‌گیرم و بر اساس آن تصمیم‌گیری می‌کنم. به‌ هر‌ حال برخی از بازیکنان مورد اعتراض هو‌اد‌ا‌ران در تیم ‌ملی هستند و ما باید ببینیم که چرا از استقلال جدا شده‌اند. آنها عمرشان را در استقلال گذاشته اند و من از هو‌اد‌ا‌ران می‌خواهم که صبور باشند. هنوز مهر حکم من خشک نشده و من به آنها قول می‌دهم که از گفته‌هایشان استفاده کنم

مظلومی در پاسخ به این سوال که نگران کارشکنی‌ها در استقلال نیست، گفت: سوال حاشیه‌ای نکنید. من از تجربه گذشته استفاده می‌کنم و دیگر کارم را با حاشیه آغاز نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که بودجه استقلال در فصل جاری چقدر است؟ عنوان کرد: من کار فنی می‌کنم و خارج از زمین به من ارتباطی ندارد. هیات مدیره بودجه استقلال را تعیین می‌کند و من در این باره چیزی نمی‌دانم. تنها این را می دانم که مسئولان به من قول همه نوع همکاری را داده‌اند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که با کرار چه خواهد کرد؟ عنوان کرد: من کرار را خیلی دوست دارم و او بازیکن خوبی است. اگر محروم نباشد و بتواند سال بعد در کنار ما باشد مطمئن باشید او در سال جاری حاشیه نخواهد داشت.

مظلومی در پایان با اشاره به تماس تلفنی‌اش با امیر قلعه‌نویی و عدم پاسخگویی سرمربی سابق استقلال به او گفت: من هر کجا که بروم از کادرفنی قبلی اجازه می‌گیرم. با قلعه‌نویی هم تماس گرفته‌ام اما او پاسخ تماسم را نداد. خواستم به او خسته نباشید بگویم و برایش آرزوی موفقیت کنم. به‌ هر‌ حال این کار را از طریق شما انجام می‌دهم و ضمن خسته نباشید برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. قلعه‌نویی استقلالی است و برای استقلال زحمت کشیده است.

سرمربی جدید آبی‌پوشان امروز پس از انتخابش به این عنوان گفت‌وگوی دیگری را با خبرنگاران انجام داد که برای خواندن این مصاحبه می‌توانید اینجا را کلیک کنید.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا

انتها‌ی‌ پیا‌م