تبیان، دستیار زندگی
سرمربی ذوب آهن تمرینات تیم ملی را از تزدیک تماشا کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمجید کی‌روش از گل‌محمدی در تمرین تیم‌ملی


سرمربی ذوب آهن تمرینات تیم ملی را از تزدیک تماشا کرد.

گل محمدی و کی روش

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور پر قدرت در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 آماده می‌کند، صبح امروز (سه‌شنبه) در زمین چمن آکادمی ملی فوتبال تمرین کرد که در این تمرین 22 بازیکن حضور داشتند.

* 20 دقیقه نخست این تمرین صبحگاهی شامل گرم کردن بدون توپ و با توپ و پاسکاری در گروه‌های سه نفره با تأکید بر سرعت و دقت در کنترل بود.

* علیرضا حقیقی، سوشا مکانی و محمدرضا اخباری هم جدا از بازیکنان دیگر زیر نظر دن‌گاسپار تمرینات متنوع دروازه‌بانی را پشت سر گذاشتند.

*بعد از این بخش تمرینی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و در یک سوم زمین قرار گرفتند. یک دسته مدافعان را تشکیل می‌دادند و دسته دیگر مهاجمان بودند. مهاجمان وظیفه داشتند با کارهای ترکیبی از مرکز و همچنین از کناره‌ها روی دروازه خطر ایجاد کنند.

* کارلوس کروش در میانه‌های این بخش از تمرین تذکرات لازم را به بازیکنانش گوشزد می‌کرد. او در این بخش که زمان زیادی از تمرین امروز را تشکیل می‌داد، تاکتیک‌های مختلفی را برای رسیدن به دروازه و در مقابل دفاع بازیکنان مدافع در نظر گرفت. مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز هم به بازیکنان کناری توصیه‌های لازم را انجام می دادند. در این قسمت سه دروازه‌بان حاضر یک به یک درون دروازه قرار می‌گرفتند.

20 دقیقه نخست این تمرین صبحگاهی شامل گرم کردن بدون توپ و با توپ و پاسکاری در گروه‌های سه نفره با تأکید بر سرعت و دقت در کنترل بود

* در اواسط تمرین امروز یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم ذوب‌آهن که دیروز قهرمانی جام حذفی را به دست آورد، در کنار زمین تمرین تیم ملی حاضر شد و از نزدیک کار بازیکنان تیم ملی را مشاهده کرد. بعد از پایان تمرین نیز کروش به سمت گل‌محمدی رفت و ضمن خوش آمدگویی، به او برای کسب قهرمانی جام حذفی و همچنین فصل موفقی که پشت سر گذاشت تبریک گفت. سرمربی تیم ملی همچنین خطاب به گل محمدی گفت مربیانی چون شما آینده فوتبال ایران را می‌سازند.

*در آخر تمرین نیز اعضای تیم جوانان از جمله کادرفنی و بازیکنان این تیم به محل تمرین تیم ملی آمدند و کروش نیز ضمن خوش آمد به اعضای این تیم خطاب به بازیکنان توصیه کرد که برای موفقیت به نکات و فرامین مربیان تیم گوش دهند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرانلاین