تبیان، دستیار زندگی
زمزمه جدی دیگر نیز شنیده می شود که به احتمال فراوان مدیران سابق سرخابی ها که در دوره خود با خریدهای پر سر و صدا نگاه هواداران را به فضای این دو باشگاه تغییر دادند نیز در آستانه ورود مجدد به این دو باشگاه هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موضع جدید وزارت ورزش درباره سرخابی‌ها


زمزمه جدی دیگر نیز شنیده می شود که به احتمال فراوان مدیران سابق سرخابی ها که در دوره خود با خریدهای پر سر و صدا نگاه هواداران را به فضای این دو باشگاه تغییر دادند نیز در آستانه ورود مجدد به این دو باشگاه هستند.
عابدینی و فتح‌ا‌الله‌زاده در یک قدمی پرسپولیس و استقلال!
سرخابی ، داربی

حضور غیر منتظره بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان و انتصاب او به عنوان نزدیک‌ترین فرد به وزیر ورزش و جوانان مقدمه ای بود برای آغاز برخی تغییرات کلیدی در وزارت ورزش و جوانان، ... اما کسی انتظار نداشت تغییرات به این زودی آغاز شود، درست دو روز پس از انتصاب بهرام افشارزاده به عنوان مدیرکل وزارتی، امیر رضا خادم از مسوولیت خود در حوزه استقلال و پرسپولیس استعفا داد تا نصرا... سجادی، مسوولیت وی را برعهده گیرد.

خروج خادم از دایره افراد کلیدی تصمیم ساز در حوزه استقلال و پرسپولیس با استقبال بسیاری از اهالی فوتبال به ویژه منتقدان رو به رو شد تا زمینه فعالیت برای نصرا... سجادی هموار شود. گفته می شود در وزارت ورزش و جوانان نیز همین اتفاق روی داده و پیش بینی می شود

به زودی اخبار خوبی در خصوص استقلال و پرسپولیس منتشر شود.

در همین زمینه اخبار نیمه موثقی منتشر شده که گفته می شود به احتمال فراوان دو تیم استقلال و پرسپولیس به اداره کل تربیت بدنی استان تهران واگذار خواهد شد و از این طریق سرمایه گذاران خصوصی هدایت استقلال و پرسپولیس را در دست خواهند گرفت.

هفته گذشته بود که حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یکی از نزدیکان محمود گودرزی که تا چندی پیش در وزارت ورزش فعالیت می‌کرد، به وزیر ورزش پیشنهاد داد که استقلال و پرسپولیس را به این اداره کل بدهند.

هرچند وزارت ورزش هنوز پاسخی به درخواست وی نداده اما به نظر می‌رسد پروژه کنار گذاشتن امیررضا خادم از مسوولیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کلید خورده و قرار است فرد جدیدی این مسوولیت را برعهده داشته باشد. این اتفاق درحالی رقم می‌خورد که خادم چند روزی است که در ایران حضور ندارد.

در کنار این مساله یک زمزمه جدی دیگر نیز شنیده می شود که به احتمال فراوان مدیران سابق سرخابی ها که در دوره خود با خریدهای پر سر و صدا نگاه هواداران را به فضای این دو باشگاه تغییر دادند نیز در آستانه ورود مجدد به این دو باشگاه هستند، شایعه شده است فتح ا... زاده و امیر عابدینی به زودی در صورت تایید وزیر و موافقت نهادهای بالادستی به عنوان نفرات نخست این دو باشگاه فعالیت خود را در این دو مجموعه آغاز خواهند کرد

به نظر می‌رسد وضعیت مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وارد فاز جدیدی خواهد شد و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با محوریت گرشاسبی هدایت این دو باشگاه را برعهده خواهد گرفت. زمزمه های این اتفاق هم اکنون در راهروهای وزارت ورزش شنیده می شود تا جایی که برخی نزدیکان وزیر ادعا کردند به زودی یک نفر با تجربه به عنوان نماینده وزیر هدایت این امور را در دست خواهد گرفت که قطعا این فرد با انتخاب نصرا... سجادی روی کار خواهد آمد.

اما در کنار این مساله یک زمزمه جدی دیگر نیز شنیده می شود که به احتمال فراوان مدیران سابق سرخابی ها که در دوره خود با خریدهای پر سر و صدا نگاه هواداران را به فضای این دو باشگاه تغییر دادند نیز در آستانه ورود مجدد به این دو باشگاه هستند، شایعه شده است فتح ا... زاده و امیر عابدینی به زودی در صورت تایید وزیر و موافقت نهادهای بالادستی به عنوان نفرات نخست این دو باشگاه فعالیت خود را در این دو مجموعه آغاز خواهند کرد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جهان نیوز