تبیان، دستیار زندگی
ذوب آهن با شکست دادن نفت تهران در فینال، قهرمان جام حذفی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جام حذفی هم به اصفهان رفت


ذوب‌آهن با شکست دادن نفت تهران در فینال، قهرمان جام حذفی شد.

ذوب اهن و نفت تهران

فینال جام حذفی بدون حضور تیم‌های بزرگ فوتبال ایران برگزار می‌شد و از این نظر آن‌قدر كه باید حساسیت نداشت. شاید جذاب‌تر از خود نتیجه مسابقه، تقابل علی منصوریان با یحیی گل‌محمدی بود؛ دو مربی از جنس استقلال و پرسپولیس كه باعث شده بودند فینال حذفی به طور غیر مستقیم محلی برای كری خوانی استقلالی ها و پرسپولیسی‌ها شود.
نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما نیمه دوم بر خلاف نیمه اول، پر از هیجان بود. در همان اولین دقیقه نیمه دوم، نفت تهران توسط وحید امیری به گل رسید. این گل می‌توانست منصوریان را به قهرمانی برساند. اما یحیی گل‌محمد خیلی زود نفتی‌ها را غافلگیر كرد. ذوب‌آهن در دقیقه 48 توسط قاسم حدادی‌فر به گل مساوی رسید و دو دقیقه بعد مهدی رجب‌زاده دومین گل ذوبی‌ها را به ثمر رساند.
تیم منصوریان امید داشت كه مسابقه را مساوی كند و موقعیت‌هایی هم ایجاد كردند اما گل بعدی هم توسط ذوبی‌ها زده شد. كاوه رضایی در دقیقه 80 گل سوم ذوب‌آهن را زد تا در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی، تفاضل را به دو گل برساند.

منصوریان پس از اینكه دروازه تیمش برای سومین بار باز شد، یك تعویض هجومی انجام داد تا شاید در دقایق باقی مانده نتیجه عوض شود. اما این تعویض هم بی ثمر بود و ذوب‌آهن با نتیجه سه بر یك بازی را برد و به قهرمانی جام حذفی رسید.

بخش ورزشی تبیان


منبع : خبرانلاین