تبیان، دستیار زندگی
سایت ناوارا اسپورت روز گذشته با به نمایش گذاشتن تصویری از کریم انصاری فرد و جواد نکونام روی نیمکت، ضمن اعلام خبر جدایی این دو بازیکن از اوساسونا برای فصل بعد به انتقاد از عملکرد فنی این دو بازیکن ایرانی در فصل اخیر پرداخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتقاد تند ناوارا اسپورت از ایرانی‌های اوساسونا


سایت ناوارا اسپورت روز گذشته با به نمایش گذاشتن تصویری از کریم انصاری‌فرد و جواد نکونام روی نیمکت، ضمن اعلام خبر جدایی این دو بازیکن از اوساسونا برای فصل بعد به انتقاد از عملکرد فنی این دو بازیکن ایرانی در فصل اخیر پرداخت.


اوساسونا

نكونام و انصاری‌فرد فصل بعد در اوساسونا جایی ندارند. جدای از سیاست كاهش هزینه‌های باشگاه، عملكرد ضعیف آنها نیز باعث شده تا در فهرست فروش باشگاه قرار بگیرند چرا كه عملكرد آنها در این فصل یك شكست كامل بوده است. جواد نكونام اگرچه مشكلاتی همچون حضور در جام ملت‌های آسیا داشته اما به جز در چند دیدار اصلاً در حد خود نبود و در این فصل حتی یك‌چهارم آنچه از او انتظار می‌رفت را نشان نداد اما حضور انصاری‌فرد در اوساسونا یك شكست مفتضحانه بوده است. او كه دو بار آقای گل ایران شده و دو كفش طلا را به خانه برده، در اوساسونا حتی در حد جوراب طلایی نیز مثمرثمر نبود و به نظر می‌رسد این دو چاره‌ای جز بازگشت به فوتبال ایران یا رفتن به فوتبال كشوری چون امارات نخواهند داشت.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرورزشی