تبیان، دستیار زندگی
تیم های ذوب آهن و نفت تهران دوشنبه یکی از دوست داشتنی ترین فینال های جام حذفی را برگزار می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ذوب آهن-نفت فینال دوست داشتنی


تیم‌های ذوب آهن و نفت تهران دوشنبه یکی از دوست داشتنی‌ترین فینال‌های جام حذفی را برگزار می‌کنند.

ذوب اهن و نفت

دوشنبه یازده خرداد ماه 94 تیم‌های ذوب آهن و نفت تهران در ورزشگاه تختی به مصاف هم می‌روند تا جام حذفی امسال را به پایان ببرند. جام قهرمانی نصیب تیمی می‌شود که در این تک بازی به پیروزی برسد. همچنین با توجه به شرایط جدولی لیگ برتر، تیم قهرمان به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند و نایب قهرمان در پلی‌آف این لیگ حاضر خواهد شد.

همیشه فینال‌های جام حذفی بازی‌های جذابی از آب در آمده‌اند چه آن روزها که ملوان پای ثابت فینال‌ها بود و چه آن وقت‌ها که سپاهان و پر‌سپولیس در فینال اوج هیجان را به نمایش می‌گذاشتند، اما این بار فینال جام حذفی طعم دیگری دارد.

امسال دو تیمی به فینال حذفی رسیده‌اند که در طول فصل بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته‌اند و با شیوه کارشان از علاقمندان به فو‌تبا‌ل دلبری کرده‌اند.

ذوب آهن با یحیی گل محمدی به روزهای خوب خود بازگشته و پس از چندین سال غیبت در جمع مدعیان لیگ و جام حذفی امسال هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از لیگ کسب کرده و هم یک پای فینال جام حذفی است.

گل محمدی پیش از این باز هم رسیدن به فینال جام حذفی را تجربه کرده بود، ولی به جام نرسیده بود. این بار اما هدف ذوب آهن و سرمربی جوانش فقط فتح جام است.

همیشه فینال‌های جام حذفی بازی‌های جذابی از آب در آمده‌اند چه آن روزها که ملوان پای ثابت فینال‌ها بود و چه آن وقت‌ها که سپاهان و پر‌سپولیس در فینال اوج هیجان را به نمایش می‌گذاشتند، اما این بار فینال جام حذفی طعم دیگری دارد

در آن سو نفت تهران، تیم جوان و نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. نفت شاگرد ممتاز کلاس فو‌تبا‌ل ایران است که به گفته مدیر‌عامل موفق‌اش یک لحظه جام قهرمانی لیگ برتر را زمین گذاشت و آن را تقدیم سپاهان کرد.

نفت در فینال جام حذفی می‌خواهد انتقام لیگ را از همشهری سپاهان یعنی ذوب آهن بگیرد. شاگردان علیرضا منصوریان پس از سه سال طی کردن روند رو به رشد، امسال دیگر بدون گرفتن جام راحت نمی‌نشینند.

ذوب آهن و نفت، تیم‌های جوان و کم هزینه لیگ چهاردهم بودند که با استفاده از تفکر تازه سرمربیان جوان و نوگرا توانستند تیم‌های پر ادعا و تفکرات کهنه را کنار بزنند. فینال ذوب آهن و نفت، فینال تیم‌های دوست داشتنی فو‌تبا‌ل ایران است.

هر کدام از دو تیم جام حذفی را به دست بیاورد، اتفاق خوبی در فو‌تبا‌ل ایران می‌افتد.

دوست داشتنی ترین فینال جام حذفی فو‌تبا‌ل ایران، دوشنبه ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی تهران پیش‌روی ما و شماست.

بخش ورزشی تبیان

منبع: ایسنا