تبیان، دستیار زندگی
تیم آکادمی مهدی مهدوی کیا در تورنمنت کوردیال کاپ نایب قهرمان شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آکادمی مهدوی کیا نایب قهرمان شد


تیم آکادمی مهدی مهدوی‌کیا در تورنمنت کوردیال کاپ نایب قهرمان شد.
اکادمی مهدوی کیا

تورنمنت كوردیال كاپ با نایب قهرمانی تیم آكادمی مهدوی‌كیا و قهرمانی مونیخ 1860 به پایان رسید. در مسابقه فینال آكادمی مهدوی‌كیا به مصاف مونیخ 1860 رفت و مسابقه آن‌ها با تساوی به پایان رسید و بازی به ضربات پنالتی كشیده شد.

در ضربات پنالتی تیم مونیخ 1860 با نتیجه 7-6 به برتری رسید و قهرمان شد.

تیم آکادمی مهدوی کیا که اولین سال تشکیل خود را پشت سر می گذارد موفق شده است در این تورنمنت خود را به عنوان پدیده مسابقات معرفی کند.

شاگردان کوچک مهدوی کیا برای حضور در فینال دیدارهای فراوانی را پشت سر گذاشتند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 4 بر صفر ویدوتون را از پیش رو برداشت . پس از این مرحله و صعود به مرحله یک چهارم نهایی توانست با نتیجه یک بر صفر اشتوتگارت را مغلوب کند.

با این پیروزی آنها به جمع چهار تیم پایانی رسیدند و توانستند با سه گل تیم بایرلورکوزن را شکست دهند تا با حضور در فینال نگاه های زیادی را به خود جلب کنند. استعدادهایی که شاید زمان زیادی برای تمرین کردن و هماهنگ شدن با یکدیگر را نداشتند اما توانایی های بالا و توجه کردن به تجربیات مهدوی کیا که خود سالها در سطح اول اروپا بازی کرده است باعث شده است تا پدیده تورنمنت لقب بگیرند و تنها در ضربات پنالتی قهرمانی را از دست بدهند.

گفتنی است تورنمنت کوردیال کاپ با حضور 48 تیم از کشورهای مختلف در آلمان برگزار شد .

بخش ورزشی تبیان