تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال برترین تیم آسیاست ولی پرسپولیس آنها را در تهران شکست داده و یک امتیاز بزرگ نسبت به آنها دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانکو: از چیزی نمی ترسیم


 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال برترین تیم آسیاست ولی پرسپولیس آنها را در تهران شکست داده و یک امتیاز بزرگ نسبت به آنها دارد.

برانکو

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از تمرین پرسپولیس گفت: الهلال تیم بسیار خوب و سرشار از ملی پوشان زیادی است. این تیم باید سال گذشته نیز قهرمان آسیا می شد اما در لیگ امسال توانست به مقام سوم برسد و در حال حاضر تنها امیدش به موفقیت در لیگ قهرمانان آسیاست.

وی ادامه داد: الهلال تیم بسیار باکیفیتی است و در این بازی تیاگو نه وز و یاسرالشهرانی در ترکیب الهلال حضور خواهند داشت و قطعا این تیم نسبت به بازی تهران قدرتمندتر خواهد بود، شما به ترکیب الهلال توجه کنید تا ببینید بازیکنان فیکس تیم ملی عربستان در این تیم ذخیره هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار ما از پرسپولیس ارائه یک بازی هجومی است و امیدوارم داوری به سود حریف نباشد. ما باید قوی تر از داور عمل کنیم و اجازه ندهیم الهلال برنده این بازی باشد.

وی اظهار کرد: ما در عربستان از چیزی نمی ترسیم و قرار نیست بازیکنان هم از چیزی بترسند هیچ چیز غیرعادی در آنجا نخواهیم دید و تنها هواداران الهلال مثل تمام تیم های باشگاه دنیا برای حمایت از تیم محبوب خود داد و بیداد راه خواهند انداخت.

وی درخصوص حواشی ایجاد شده از سوی تیم الهلال عربستان گفت: من یک سال عربستان سرمربی بودم و مطمئن باشید همه چیز در آنجا طبیعی است؛ شاید در ایران تنها مشکلی پیش از بازی وجود داشت شلوغی مقابل درب ورزشگاه بود که این مساله برای ما هم به وجود آمد.

وی ادامه داد: مطمئن باشید در حضور هواداران الهلال تنها راه برای شیرین تر شدن بازی گلزنی تیم ما است که قطعا با پیروزی در این بازی می توانیم به تمام حواشی خاتمه دهیم.

وی درخصوص اعتراض کادر فنی و مدیریت باشگاه الهلال پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار کرد: آنها ابتدا داور را مقصر دانستند اما داور به درستی گل آنها را آفساید اعلام کرده بود و بعد سراغ مسائل دیگری رفتند.

برانکو در ادامه گفت: ما این را می دانیم که مسابقه با استقلال چه اهمیتی برای پرسپولیس داشت اما مهمترین بازی فصل ما قطعا بازی سه شنبه مقابل الهلال است. این تیم قویترین تیم آسیا است اما آگاهی داریم که در بازی رفت نتیجه خوبی مقابل الهلال کسب کردیم. و این حق را برای خودمان قائل هستیم که روز سه شنبه تلاش خود را انجام دهیم تا شاید با موفقیت در این بازی به دور بعد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما مشکلات زیادی داریم و در حال حاضر محسن بنگر به غیر مصدومیت از ناحیه مفصل پا بعد از شهرآورد از ناحیه دنده نیز دچار مشکل شده و حمیدرضا علی عسگر و مایکل اومانیا نیز با مشکل عضله روبرو هستند. در حال حاضر گابریل آمادگی لازم را ندارد و همچنین وضعیت مهراد کفشگری نیز امروز مشخص می شود تمام این ها مشکلات پرسپولیس پیش از بازی با الهلال است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر نوبت به بازیکنان جوانتر رسیده تا با کمک آنها چهره واقعی تیم خود را با انجام برنامه هایمان به همه نشان دهیم.

مشکل پیش آمده برای خروج از کشور علیرضا نورمحمدی و محمد نوری نیز برطرف شده است. این دو بازیکن صبح امروز در اداره مالیات حضور پیدا کردند و با اقداماتی که صورت گرفته است، دیگر مشکلی برای خروج از کشور و همراهی نماینده فوتبال ایران در مصاف با نماینده فوتبال عربستان نخواهند داشت

وی درخصوص صعود پرسپولیس به دور بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگر بخواهیم در مورد این مساله واقع بینانه صحبت کنیم قبلا هم اعلام کردم الهلال یکی از بهترین تیم های آسیا است اما ما این تیم را در بازی رفت یک - صفر شکست داده ایم و حالا بازی در ریاض نیمه دوم برای صعود به دور بعد است.

وی ادامه داد: می دانیم در عربستان کار سختی پیش رو داریم اما نمی توان برای صعود درصد قائل شد. ما تلاش خواهیم کرد گل بزنیم و از نتیجه بازی رفت دفاع کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس صبح روز یکشنبه آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به عربستان در ورزشگاه درفشی فر برگزار خواهد کرد و پس از آن برای صرف ناهار راهی هتل المپیک می شود.

مشکل پیش آمده برای خروج از کشور علیرضا نورمحمدی و محمد نوری نیز برطرف شده است. این دو بازیکن صبح امروز در اداره مالیات حضور پیدا کردند و با اقداماتی که صورت گرفته است، دیگر مشکلی برای خروج از کشور و همراهی نماینده فوتبال ایران در مصاف با نماینده فوتبال عربستان نخواهند داشت.

همچنین به منظور تسهیل سفر کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به عربستان، برای جلوگیری از هرگونه تأخیر و وقفه که باعث خستگی سرخپوشان شود با رایزنی های صورت گرفته بین مدیریت باشگاه و حسیبن هدایتی، پرواز عادی سرخپوشان به پرواز چارتر تبدیل شد.

تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام دیدار برگشت برابر تیم الهلال عربستان، فردا تهران را به مقصد ریاض ترک می کند.

دیدار رفت دو تیم سه شنبه هفته پیش در تهران برگزار شد و سرخپوشان یک بر صفر الهلال عربستان را شکست دادند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایرنا