تبیان، دستیار زندگی
کارلوش کی روش پس از جلسه 3 ساعته با کفاشیان با حالت عصبانی و بدون هیچ پاسخی فدراسیون فوتبال را ترک کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش به دنبال شکایت


 کارلوش کی‌روش پس از جلسه 3 ساعته با کفاشیان با حالت عصبانی و بدون هیچ پاسخی فدراسیون فوتبال را ترک کرد.

کی روش

کارلوس کی‌روش پس از جلسه با علی کفاشیان در حالی که به شدت عصبانی بود حاضر نشد به سوالات خبرنگاران حاضر در محل فدراسیون پاسخ دهد.

کی‌روش تنها با بیان اینکه از روزنامه ورزشی گل شکایت خواهد کرد، گفت: من از این روزنامه‌ و سردبیر آن به دلیل نشر مسائل خلاف واقع و بازی با آبروی مردم شکایت می‌کنم.

روزنامه گل ظاهرا گزارشی منتشر کرده که نشان می‌دهد مدیر برنامه های کارلوس کی روش و پژمان منتظری و علیرضا حقیقی یکی است و به نوعی به ادعاهای اخیر مبنی بر دلال بودن کی روش دامن زده بود.

کی‌روش هم‌چنین در مسیر خروج از فدراسیون فوتبال در هنگامی که با عباس ترابیان در راهرو، رو در رو می‌شود 3 بار او را با لفظی تند و توهین‌آمیز مورد خطاب قرار می‌دهد.

کی‌روش در توضیح این رفتار به خبرنگاران گفت که هر بار که ترابیان من را می‌بیند با همین لفظ مرا مورد خطاب قرار می‌دهد، جالب است که این بار چیزی نگفت!

عباس ترابیان در واکنش به ادعاهای کارلوس کی‌روش مبنی براینکه هر موقع ترابیان او را دیده از لفظ مردیکه استفاده کرده است خاطرنشان کرد: من به هیچ عنوان اهل چنین ادبیاتی نیستم و همیشه هدفم خدمت به فوتبال بوده و به هیچ عنوان از چنین واژه‌هایی استفاده نمی‌کنم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال محل کار من است و احتمال دارد چندین بار پله‌های این فدراسیون‌ را بالا و پایین بروم. شاید چندین بار هم در راه‌پله با کی‌روش رو در رو بشوم اما به هیچ عنوان از چنین واژه‌هایی استفاده نمی‌کنم.

ترابیان در خصوص اینکه چرا با سرعت پله های فدراسیون را طی کرده گفت: به سراغ کفاشیان رفتم تا در خصوص اینکه آل اشپورت قراردادش را با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فسخ کرده صحبت کنم.

فردا ادامه نشست با کی روش

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به عنوان تنها پاسخگوی مذاکرات اعلام کرد که بعد از جلسه دیروز قرار است جلسه دیگری امروز پنج شنبه برگزار شود و مذاکرات بین رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی ادامه می‌یابد.

حسینی درباره جلسه کفاشیان و کارلوس کی‌روش گفت: موارد مطلوب هیات رییسه در این جلسه مطرح شد ولی طرفین به توافق نرسیدند و هنوز بر سر مواضع قبلی‌شان ایستاده‌اند. گفت‌وگوها تا زمان مقرر (72 ساعت بعد از جلسه دیروز) ادامه خواهد داشت و در صورتی که به نتیجه‌ای برسند، اطلاع رسانی خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : ایسنا