تبیان، دستیار زندگی
نفت تهران موفق شد با نتیجه دو بر صفر الشباب عربستان را شکست دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توقف تراکتور، صدرنشینی نفت


 تیم فوتبال نفت تهران و تراکتورسازی به ترتیب با پیروزی و تساوی مقابل نمایندگان عربستان هفته اول دور برگشت را به پایان رساندند. 
نفت و الشباب

نترس ،جسور و با برنامه.فرق نفت با سایر نمایندگان ایران که در آسیا بازی می کنند این است که آنها بی گدار به آب نمی زنند و طبق برنامه ای که تمرین کرده اند،دفاع می کنند،توپ گیری می کنند و برای رسیدن به گل به دروازه حریف نزدیک می شوند.شاید تیم آنها در قیاس با تیم های تراکتور،پرسپولیس و فولاد تجربه کافی برای حضور در آسیا را نداشته باشد اما تلفیق بازیکنان جوان-باتجربه دراین تیم باعث شده تا علیرضا منصوریان به هر آنچه که می خواهد در زمین مسابقه برسد.

نفت که در مسابقه رفت هم با یک بازی منطقی در تهران الشباب را شکست داده بود این بار در خانه این تیم دست به کار بزرگتری شد و موفق شد با سه گل وحید امیری،ارسلان مطهری و رضا علیاری از سد این تیم عبور کند و به صدر جدول رده بندی در گروه دوم این مسابقات برسد.

شاگردان علی منصور که در لیگ ایران هم صدرنشین هستند حالا می توانند امیدواری زیادی داشته باشند که برای نخستین بار پا به مرحله بعدی این رقابت ها بگذارند.نفتی ها یک بازی میزبان پاختاکور هستند و در بازی آخر خودشان هم باید در امارات به مصافه العین امارات بروند.دو دیدار حساس که می تواند فصل جدید را در فوتبال باشگاه نفت پدید آورد.

فصلی که آنها را به تاریخ فوتبال سنجاق می کند و نام این تیم را در کنار تیم های بزرگ آسیایی قرار می دهد.

تراکتورسازان که دربازی رفت با دو گل مقابل این تیم شکست خورده بودند در این بازی نتوانستند انتقام شکست در بازی رفت را بگیرند و پس از تساوی مقابل این تیم،با 4 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به نسف قارشی در همان رده سوم جدول رده بندی باقی ماندند.برای تراکتورسازان در این بازی ادینیو(در دقیقه 59) و شاهین ثاقبی(در دقیقه 77)گلزنی کردند. گل های عربستانی ها را هم  عمر السوما(در دقیقه 73 و 90) و به ثمر رساند.

در جدول گروه چهارم این رقابت ها الاهلی عربستان با 8 امتیاز صدرنشین است و نسف قارشی ،تراکتورسازی و الاهلی امارات در رده های بعدی قرار دارند.

بخش ورزشی تبیان

منبع : خبرانلاین