تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نویی دوباره در سال جدید به عادل فردوسی پور کنایه زد. این در حالی است که او اواخر سال گذشته شکایتش از عادل را از دادگاه فرهنگ و رسانه پس گرفته بود و عده ای می گفتند طرفین در آستانه آشتی کردن قرار دارند! قلعه نویی در یکی از مصاحبه های نوروزی خود ک
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمله دوباره قلعه‌نویی به فردوسی‌پور


امیر قلعه‌نویی دوباره در سال جدید به عادل فردوسی‌پور کنایه زد. این در حالی است که او اواخر سال گذشته شکایتش از عادل را از دادگاه فرهنگ و رسانه پس گرفته بود و عده‌ای می‌گفتند طرفین در آستانه آشتی کردن قرار دارند!
قلعه نویی

قلعه‌نویی در یکی از مصاحبه‌های نوروزی خود که وسط عید انجام داد نظرسنجی‌های برنامه 90 را «نظرسازی» قلمداد کرد و گفت آقایان برای این‌که کی‌روش بماند نظرسازی کردند ولی باید مشخص شود در حالی که 88 درصد مردم او را می‌خواهند چرا کارلوس می‌خواهد از ایران برود.
سرمربی استقلال مدعی شد ماجرای کی‌روش و رفتن او پشت پرده‌هایی دارد که خود او (قلعه‌نویی) هم از آن خبر ندارد ولی وزیر ورزش باید این مسئله را روشن کند. او خوب می‌داند که وزارت ورزشی‌ها کی‌روش را نمی‌خواهند و به همین دلیل چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کند. نکته اینجاست که قلعه‌نویی با بیان این حرف‌‌ها ثابت می‌کند که در سال جدید هم با کی‌روش و فردوسی‌پور زاویه دارد و هنوز نتوانسته اتفاقات قبلی را فراموش کند. او گریزی هم به خودش و علی دایی می‌زند و با اشاره به حضورش در تیم ملی می‌گوید: «شفاف‌سازی که فقط نباید در مورد من و علی دایی صورت بگیرد. در مورد آقای کی‌روش هم همه چیز باید برای مردم روشن شود حالا اگر مورد خاصی نبود اصلا او در تیم ملی بماند!»
به نقل از خراسان، چندی قبل شایعه شده بود که یکی از مسئولان ورزش با کی‌روش جلسه مهمی داشته و در آن جلسه وقتی کی‌روش بحث دستمزد دستیارانش را مطرح کرده آن مقام مسئول به کارلوس گفته شما نگران دستیارانت نباش آن‌ها از کنار دعوت بعضی‌ها به تیم ملی پول خوبی به دست آورده‌اند! در این لحظه کی‌روش به آن مسئول گفته آیا می‌توانی ادعایت را ثابت کنی که آن فرد هم گفته بله، همه چیز را با سند و مدرک به وقتش ثابت خواهیم کرد! البته این موضوع هرگز رسانه‌ای نشد ولی عده‌ای می‌گویند این مسائل درست یا غلط به گوش قلعه‌نویی رسیده و او به همین خاطر مدام می‌گوید در مورد دلایل رفتن کی‌روش باید یکسری مسائل شفاف‌سازی شود. حدود یک سال قبل شایعه شده بود که یکی از دستیاران کارلوس کی‌روش بابت دعوت یکی از دروازه‌بان‌ها به تیم ملی پول گرفته است!

قلعه‌نویی در یکی از مصاحبه‌های نوروزی خود که وسط عید انجام داد نظرسنجی‌های برنامه 90 را «نظرسازی» قلمداد کرد و گفت آقایان برای این‌که کی‌روش بماند نظرسازی کردند ولی باید مشخص شود در حالی که 88 درصد مردم او را می‌خواهند چرا کارلوس می‌خواهد از ایران برود
ادعایی که فقط مطرح شد و هرگز ثابت نشد؛ درست مثل ادعاهایی که می‌گفتند برادر فردوسی‌پور دانیل داوری را به تیم ملی آورده یا دلال‌ها قوچان‌نژاد و دژاگه را به تیم ملی آورده‌اند و کارلوس از آن‌ها درصد گرفته است! به هر حال از این دست مسائل طی دوران حضور کی‌روش کم نبوده و احتمالا به گوش بعضی از مسئولان ورزشی هم رسیده است. از طرفی تنها مسئول فدراسیون که طی این مدت از کی‌روش حمایت کرده (یا حداقل علیه او موضع نگرفته) علی کفاشیان است و کارلوس هم بارها و بارها این موضوع را اعلام کرده.
عادل فردوسی‌پور هم جزو عناصر رسانه‌ای بوده که همواره ولو به صورت خفیف از کارلوس حمایت کرده و البته متهم شده است. شاید به همین دلیل هم عادل گاه و بیگاه مورد هجوم منتقدان کی‌روش نظیر قلعه‌نویی و مایلی‌کهن قرار می‌گیرد. به هر حال هر چه هست ماجرای کارلوس و مخالفان پرتعدادش کم‌کم وارد مراحل تازه‌تری می‌شود و جبهه‌گیری‌های جدیدی را در این ماجرا شاهدیم. نکته اینجاست که با وجود حمایت اکثر مردم از سرمربی تیم ملی، منتقدان او کماکان سرسختانه بر مواضع قبلی خود پافشاری می‌کنند و همان حرف‌های قدیمی را می‌زنند. البته کی‌روش مربی بدون ایرادی نیست ولی به هر حال تا امروز اتهاماتی که به او زده‌اند (به خصوص در مورد مسائل مالی) ثابت نشده و در حد حرف باقی مانده است.

 بخش ورزشی تبیان