تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سیاست ما حمایت از امیر قلعه نویی تا آخرین مسابقه است و وی تا پایان فصل سرمربی استقلال است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشارزاده: قلعه‌نویی تا آخرین بازی سرمربی است


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: سیاست ما حمایت از امیر قلعه‌نویی تا آخرین مسابقه است و وی تا پایان فصل سرمربی استقلال است.


افشارزاده

بهرام افشارزاده در خصوص جلسه‌ای که برگزار شد، گفت: در این نشست پیرامون بدهی‌های باشگاه استقلال ادامه روند کارمان در لیگ برتر و همچنین کمبود بودجه در خصوص آقای تاج و خادم صحبت کردیم که مقرر شد سازمان لیگ در اسرع وقت مبلغی را به حساب باشگاه واریز کند.جا دارد از کسانی که این نشست را تدارک دیدند تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم بخشی از مشکلات استقلال را حل کنیم.
وی با اعلام این خبر که سبک‌دست از این پس عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خواهد بود، گفت: در هر صورت با حکمی که امروز دریافت کردیم وی به عنوان جانشین افجه‌ای در استقلال فعالیت خواهد کرد و البته ایشان همچنان نماینده اسپانسر استقلال هم خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع که قبلا هم برای دریافت مبالغی به سازمان لیگ نامه‌نگاری کرده بود، گفت: ما قبلا درخواست‌های زیادی داشتیم ولی سازمان لیگ هم معذوراتی داشت. به طور مثال آنها پولشان را از صدا و سیما نگرفته بودند و هر وقت ما نامه‌نگاری می‌کردیم می‌گفتند که فعلا نمی‌توانیم مبالغی را پرداخت کنیم. اما خوشبختانه امروز این مجوز صادر شد و مبلغی به حساب باشگاه ما واریز می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در در پاسخ به این سوال که آیا سیاست هیأت مدیره

حمایت از کادر فنی استقلال است یا خیر،‌گفت: ما تا آخرین لحظه همین کار را انجام می‌دهیم. 5 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و اگر شما بودید چه کار می‌کردید؟

برای 5 بازی هیچ مدیرعاملی دست به تغییر نمی‌زند و همانطور که از ابتدای فصل تاکید کردم تا بازی آخر قلعه‌نویی سرمربی ما خواهد بود.

افشارزاده در خصوص اینکه آیا قرار است این پول به بازیکنان اختصاص یابد یا خیر، گفت: قرار است بخشی به بازیکنان فعلی و مقداری بابت بدهی‌های باشگاه به بازیکنان و نفراتی که از ما از قدیم طلبکار هستند، پرداخت شود.
وی تاکید کرد: نفراتی مثل مهدی رحمتی بابت مالیات خود به ما مراجعه کرده بوند و خیلی‌ها هستند از ما مبالغی را خواستار شدند. بیش از 70 میلیارد باشگاه استقلال بدهی دارد و این مبلغی که ما از سازمان لیگ می‌گیریم ناچیز است بنابراین باید به شکل عادلانه و روی برنامه بین بازیکنان تقسیم شود.
مدیرعامل باشگاه استقلال در در پاسخ به این سوال که آیا سیاست هیأت مدیره حمایت از کادر فنی استقلال است یا خیر،‌گفت: ما تا آخرین لحظه همین کار را انجام می‌دهیم. 5 بازی تا پایان لیگ باقی مانده است و اگر شما بودید چه کار می‌کردید؟ برای 5 بازی هیچ مدیرعاملی دست به تغییر نمی‌زند و همانطور که از ابتدای فصل تاکید کردم تا بازی آخر قلعه‌نویی سرمربی ما خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به این مطلب که استقلال تا روز آخر برای قهرمانی می‌جنگد، گفت: شما مطمئن باشید ما هم برای قهرمانی می‌جنگیم و هم سهمیه آسیایی می‌خواهیم.


بخش ورزشی تبیان
منبع: فارس