تبیان، دستیار زندگی
سه دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دو دیدار حساس در تهران و اصفهان برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین تجربه دستیاران برانکو در پرسپولیس


سه دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر و دو دیدار حساس در تهران و اصفهان برگزار می‌شود.
سه دیدار پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر روز یکشنبه برگزار می‌شود.  نتیجه دو مسابقه از این سه دیدار برای تیم‌های بالای جدول و حاضر در کورس قهرمانی بسیار مهم است و ممکن است صدرجدول تغییر کند.
نگاهی به این مسابقات می‌اندازیم:
نفت تهران - فولاد خوزستان؛ نبرد آسیایی در تهران
پرسپولیس و نفت

دو تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل یکدیگر صف آرایی کنند. نفت که صدرنشین لیگ برتر است هفته گذشته در آسیا یک برد روحیه بخش و خوب مقابل الشباب در عربستان بدست آورد اما فولاد خوزستان با 2 گل از الهلال عربستان شکست خورد. اسکوچیچ و فولاد برای کسب سهمیه آسیایی و باقی ماندن در جمع مدعیان باید سه امتیاز از تیم منصوریان بگیرند کاری که بسیار سخت است.
امتیاز گرفتن از تیم منصوریان کاری است که تیم‌های خارجی هم نمی‌توانند انجام بدهند، شاگردان منصوریان دوست ندارند صدرجدول لیگ را به راحتی از دست بدهند. آنها به خوبی می‌دانند که مساوی هم ممکن است باعث از دست رفتن صدرنشینی شود بنابراین برای گرفتن سه امتیاز به میدان می‌روند.
این مسابقه می‌تواند یکی از بازی‌های زیبای لیگ شود. نبرد فوتبالی تیم‌های اول و پنجم لیگ برتر نکات فنی زیادی هم خواهد داشت. فولاد درصورت پیروزی هم فقط می‌تواند دو پله صعود کند.
سپاهان- تراکتورسازی؛ قرمزپوشان تبریزی در رویای صدرنشینی
بازی تیم‌های دوم و چهارم جدول هم اوج حساسیت و هیجان در لیگ است. تراکتورسازی اگر بتواند در اصفهان سپاهان را شکست بدهد و نفت هم در تهران امتیاز از دست بدهد قرمزپوشان تبریزی صدرنشین خواهند شد.
سپاهان هم که هفته گذشته در قم به صبا باخت تا از کورس قهرمانی عقب بماند اکنون برای جبران مافات می‌خواهد با تمام توان برای گرفتن سه امتیاز بجنگد. تیم اولیویرا در یک امتیازی صدر جدول است و برای رسیدن به صدر تمام تلاشش را می‌کند. تیم بازنده این مسابقه شرایط دشواری در ادامه راه خواهد داشت زیرا هم از کورس عقب می‌ماند و هم هوادارانش را ناراضی می‌کند.هر دو تیم هواداران دو آتشه‌ای دارند که به هیچ عنوان طاقت دیدن باخت تیم‌شان را ندارند.

نفت که صدرنشین لیگ برتر است هفته گذشته در آسیا یک برد روحیه بخش و خوب مقابل الشباب در عربستان بدست آورد اما فولاد خوزستان با 2 گل از الهلال عربستان شکست خورد. اسکوچیچ و فولاد برای کسب سهمیه آسیایی و باقی ماندن در جمع مدعیان باید سه امتیاز از تیم منصوریان بگیرند کاری که بسیار سخت است
استقلال خوزستان- پرسپولیس؛ اولین تجربه دستیاران برانکو
پرسپولیس چهارشنبه گذشته یک برد شیرین و تاریخی مقابل النصر عربستان به دست آورد تا همچنان در لیگ قهرمانان آسیا در گروهش صدرنشین بماند با این حال این تیم در لیگ برتر حال و روز خوشی ندارد و در رده نهم است. پرسپولیس اگر در این بازی پیروز شود رتبه نهمی خود را تثبیت می‌کند و امیدوار است که در هفته‌های پایانی لیگ به رده‌های بالاتر صعود کند. استقلال خوزستان هم که در رده دوازدهم جدول است برای فرار از منطقه خطر و سقوط نیازمند هر سه امتیاز بازی است. تیم‌های عبدالله ویسی مقابل تیم‌های بزرگ همواره نمایش خوبی از خود ارایه می‌کنند هرچند در نتیجه گیری پرنوسان است.
 در این مسابقه دستیاران برانکو روی نیمکت می‌نشینند و اولین تجربه خود را در لیگ برتر و در میدانی سخت به دست می‌آورند.
شنبه 22 فروردین
17:30 سایپا- صبای قم
17:30 گسترش فولاد- ملوان
17:30پیکان-پدیده
یکشنبه 23 فروردین
17:30نفت تهران-فولاد
17:30سپاهان-تراکتورسازی
19:00استقلال خوزستان-پرسپولیس
بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس