تبیان، دستیار زندگی
علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تعطیلات عید در اختیار تیم امید قرار می گیرند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جهانبخش و آزمون به تیم امید رسیدند


علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تعطیلات عید در اختیار تیم امید قرار می‌گیرند.

آزمون

علی کفاشیان پس از جلسه هماهنگی برنامه‌های تیم ملی امید که در کمیته ملی المپیک برگزار شد به مسئولان تیم قول داد که سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تعطیلات عید در اختیار تیم امید باشند.  این در حالی است که کارلوس کی‌روش برای بازی‌های دوستانه ایران برابر شیلی و سوئد روی این دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است.
برنامه‌های مشترک
جلسه مسوولان فدراسیون فوتبال،‌ تیم امید و مقامات کمیته ملی المپیک برگزار شد.  جلسه علی کفاشیان، مهدی تاج، حبیب کاشانی، شاهرخ شهنازی و محمد خاکپور برای بررسی برنامه‌های آتی تیم امید برگزار شد.  در این جلسه مقرر شد تیم امید ایران در جریان اردوی کویت یک بازی دوستانه برگزار کند. همچنین تصمیم گرفته شد این تیم پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ریو در زمین شماره دو آزادی تمرین کند و برای آمادگی هر چه بیشتر این تیم چند بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر با تاخیر برگزار شود. البته پیش از این سازمان لیگ برای کمک به تیم امید زمان چهار بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر را تغییر داده بود.
کاشانی: امیدوارم مفید باشند

مدیر تیم‌ملی امید گفت: امیدوارم که جهانبخش و آزمون مانند عملکردی که در تیم ملی بزرگسالان داشتند برای تیم امید هم موثر باشند.  حبیب کاشانی پس از جلسه هماهنگی برنامه‌های تیم ملی امید که در کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه صحبت‌های خوبی در این جلسه صورت گرفت و مسئولان نشان دادند که آماده هستند به تیم ملی امید که تیم ملی کشورشان هست، کمک کنند. بنابر توضیحاتی که مسئولان سازمان لیگ داده‌اند امکان تغییر هفته‌ بیست و سوم لیگ برتر وجود نداشت و تنها چند مسابقه از آن به زمان دیگری موکول شد. بنابر شرایط پیش‌رو تیم امید در اردوی کویت تنها یک مسابقه تدارکاتی انجام می‌دهد و فورا به ایران بر می‌گردد تا بازیکنان در اختیار تیم‌هایشان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرار گیرند.
کاشانی ادامه داد: مسئولان فدراسیون عنوان کردند که امکان استفاده از زمین شماره یک کمپ تیم ملی وجود ندارد چون زمین شرایط مناسبی ندارد. بنابراین ما می‌توانیم از شماره دو آزادی استفاده کنیم که زیر کشت بوده و اعلام شده که آماده است. قرار شد من و محمد خاکپور از این زمین دیدن کنیم.  وی همچنین خاطر نشان کرد: بنابر قولی که علی کفاشیان داد، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تعطیلات عید به تیم امید کمک می‌کنند چرا که ما بازی‌های فشرده‌ای داریم و تیمی همچون عربستان در گروه ما است، ضمن این که تنها یک تیم از این گروه صعود می‌کند. امیدوارم که جهانبخش و آزمون هم مانند بازی‌هایی که در تیم ملی بزرگسالان انجام دادند برای تیم ملی امید هم مفید باشند.

بخش ورزشی تبیان



منبع: ایسنا