تبیان، دستیار زندگی
نفت تهران با تک گل لئوناردو پادوانی با 45 امتیاز به عنوان صدرنشین لیگ برتر در سال 93 به کار خود پایان داد. سال 93 با درخشش تیم جوان نفت به پایان رسید و سرخابی ها همانند سال گذشته نتوانستند به خوبی نتایج مناسبی کسب کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج ضعیف سرخابی ، درخشش نفت تهران


نفت تهران با تک گل لئوناردو پادوانی با 45 امتیاز به عنوان صدرنشین لیگ برتر در سال 93 به کار خود پایان داد. سال 93 با درخشش تیم جوان نفت به پایان رسید و سرخابی ها همانند سال گذشته نتوانستند به خوبی نتایج مناسبی کسب کنند.


فوتبال

عملکرد استقلال و قلعه نویی مقابل مدعیان؛ فقط یک برد!
تیم استقلال تهران مقابل مدعیان لیگ برتر عملکرد ضعیفی داشته است و فقط موفق به کسب 4 امتیاز از 7 بازی مقابل آنها شده است.
استقلال در مصاف با 5 تیم بالای جدول که مدعیان لیگ برتر برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی محسوب می شوند فقط موفق به شکست سپاهان شده است. این تیم در دو بازی رفت و برگشت به نفت تهران باخته و حتی موفق به باز کردن دروازه این تیم نیز نشده است. استقلال در مصاف با سپاهان یک برد و یک باخت بدست آورده است و برد آنها نیز در دقیقه 95 رقم خورد. نتیجه مصاف با تراکتورسازی نیز یک مساوی در دقیقه 95 بوده است و بالاخره دو بازی مقابل فولاد و ذوب آهن نیز با شکست آبی ها خاتمه یافته است.
البته آبی ها این فرصت را دارند تا در 3 بازی دور برگشت مقابل فولاد، ذوب آهن و تراکتورسازی آمار عملکرد خود را بهتر کنند.
آبی ها در جام حذفی نیز توسط ذوب آهن از گردونه رقابت ها کنار رفتند
درخشان ضعیف در لیگ ، موفق در آسیا
تیم پرسپولیس از 8 بازی دور برگشت فقط5 امتیاز کسب کرده و 19 امتیاز را از دست داده است.
تیم پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر از 8 بازی اول خود 9 امتیاز بدست آورده و فقط در 3 بازی شکست خورده بود، اما در دور برگشت از همین تعداد بازی 5 باخت داشته و فقط 5 امتیاز بدست آورده است.
حمید درخشان که با ماموریت نجات پرسپولیس گام به این تیم گذاشت، در 16 بازی فقط 5 برد بدست آورده است و از 48 امتیاز ممکن فقط 19 امتیاز را بدست آورده است؛ یعنی 40 درصد امتیازات. درخشان 7 بازی را باخته که 3 باخت او در استادیوم آزادی رقم خورده است.
البته 2 برد در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده است تا عملکرد ضعیف درخشان در سایه این مسابقات قرار بگیرد وگرنه مدیریت وقت باشگاه علی دایی را پس از 3 شکست برکنار کرد.
شکست ناپذیری نفت تهران
تیم نفت تهران با پیروزی مقابل استقلال هجدهمین بازی متوالی بدون شکست خود در لیگ برتر را پشت سر گذاشت.
تیم نفت تهران از هفته ششم تا بیست و سوم در 18 بازی متوالی لیگ برتر شکست نخورده است، اما برای رسیدن به رکورد شکست ناپذیری در تاریخ لیگ برتر باید حداقل تا هفته دوم فصل 94-95 صبر کند.
در تاریخ لیگ برتر ایران تیم پرسپولیس با 26 بازی متوالی بدون شکست طی دو فصل 85-86 و 86-87 رکورددار است. اما رکورد شکست ناپذیری متوالی در یک فصل لیگ برتر متعلق به سایپا در فصل 84 است که طی 21 بازی با امتیاز از میدان خارج شد. نفتی ها با 4 بازی بدون شکست دیگر از رکورد سایپا عبور خواهند کرد.

 

بخش ورزشی تبیان


منبع: خبرآنلاین