تبیان، دستیار زندگی
هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر با حضور ستاره های ایرانی اش برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلزنی کوچی و منتظری



هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر با حضور ستاره های ایرانی اش برگزار شد.

گلزنی کوچی و منتظری

در ادامه هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار همزمان برگزار شد که در یکی از این دو دیدار ام‌صلال 2 بر 1 الوکره را شکست داد.

در این دیدار پژمان منتظری گل پیروزی‌بخش ام‌صلال را به ثمر رساند و قوچان‌نژاد نیز در دومین حضور خود برای الوکره تک گل این تیم را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار هفته نوزدهم همچنین تیم‌های الخور و الشحانیه به مصاف هم رفتند که این مسابقه نیز با نتیجه 3 بر 2 به سود الخور به پایان رسید.

در این دیدار همچنین دو ملی‌پوش الشحانیه یعنی مهرداد پولادی و مسعود شجاعی نیز در ترکیب ثابت تیم خود به میدان رفتند اما نتوانستند از شکست تیم خود جلوگیری کنند.

گلزنی کوچی و منتظری

سومین برد پیاپی تیم کرانچار در حضور جباری
تیم فوتبال الاهلی قطر در چارچوب هفته نوزدهم لیگ ستارگان این کشور مقابل الشمال به برتری رسید. تیم فوتبال الاهلی قطر در چارچوب هفته نوزدهم لیگ ستارگان این کشور به مصاف تیم الشمال رفت که در پایان تیم الاهلی توانست با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یابد.در این دیدار مجتبی جباری 90 دقیقه برای الاهلی بازی کرد و سید جلال حسینی نیز از دقیقه 56 برای این تیم به میدان رفت.الاهلی با این برد 29 امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند. این سومین برد تیم الاهلی از زمان حضور زلاتکو کرانچار در این تیم است. کرانچار از هفته هفدهم هدایت الاهلی را برعهده گرفت.

گلزنی کوچی و منتظری

پیروزی نایمخن در حضور ۷۹ دقیقه‌ای جهانبخش
نایمخن شب گذشته در حضور بازیکن ایرانی خود موفق شد در هفته بیست و هفتم لیگ دسته دوم هلند مقابل رودا به پیروزی برسد. هفته بیست و هفتم لیگ دسته دوم هلند پیگیری شد و تیم نایمخن در دیداری خانگی به مصاف رودا، تیم دوم جدول رفت که موفق شد با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد.
فور (13 و 87) و سانتوس (84) گل‌های نایمخن را به ثمر رساندند.
علیرضا جهانبخش در این دیدار در ترکیب اصلی قرار داشت و در دقیقه 79 مسابقه جای خود را به فان مورسل داد.
نایمخن در حال حاضر با 71 امتیاز صدرنشین لیگ دسته دوم هلند است و رودا با 54 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

بخش ورزشی تبیان



منبع: سایت الکاس وهلند