تبیان، دستیار زندگی
تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب امیر قلعه نویی در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زرین چه آمد ، قلعه نویی نبود


تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب امیر قلعه ‌نویی در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد.


قلعه نویی

تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب امیر قلعه نویی، جاسم کرار، یعقوب کریمی و محمدرضا خرسند نیا برگزار شد. با توجه اینکه کرار در کشور عراق حضور دارد و با محرومیت 3 جلسه‌ای مواجه شده است پیش‌بینی می‌شد سرمربی تیم استقلال در تمرین با خبرنگاران گفت‌وگو کند اما قلعه‌نویی در تمرین حاضر نشد. البته مربیان استقلال در حاشیه تمرین اعتقاد داشتند هنگامیکه با امیر قلعه‌نویی پیش از تمرین به صورت تلفنی صحبت می‌کردند او از محرومیت 3 جلسه‌ای کرار به شدت عصبانی بود.
* محمدرضا خرسند نیا هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین حضور نداشت. وی به دلیل اینکه فرزندش به دنیا آمده از مربیان اجازه گرفت و در تمرین امروز حضور پیدا نکرد.
* با توجه به اینکه مقرر شد آبی‌پوشان روز چهارشنبه به شهر اراک سفر کنند، بازیکنان خیلی از این موضوع ناراحت بودند و مدام می‌گفتند حتماً پولی گیر باشگاه آمده که قرار است تیم را به اراک و آن هم در سرمای شدید این شهر بفرستند.
* حسن خاوری مسئول کمپ استقلال از برخی مطالب منتشره پیرامون چمن کمپ زنده‌یاد حجازی ناراحت بود. وی مدعی شد که تمرین دو روز پیش به این خاطر در چمن مصنوعی برگزار شده که بارندگی زمین را خیس کرده بود و برای خراب نشدن وضعیت زمین، بازیکنان در زمین دیگر تمرین کردند.
* جواد زرینچه که طی یکی دو روز گذشته صحبتهایی مبنی بر اختلافش با قلعه‌نویی مطرح شده بود در محل تمرین حاضر شد و در غیاب سرمربی استقلال وظیفه تمرین دادن بازیکنان را بر عهده گرفت. زرینچه قبل از شروع تمرین دقایقی هم با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.
* مجید حسینی و بهنام برزای دو بازیکنی هستند که در اردوی تیم ملی امید حضور دارند و به کیش سفر کرده‌اند.
* در حاشیه تمرین استقلال یک دوربین تلویزیونی حضور پیدا کرد و پیرامون بحث حضور بازیکنان در موسسات خیریه و ملاقات آنها با کودکان سرطانی با تعدادی از بازیکنان به گفت و گو پرداخت.
* میرشاد ماجدی از ابتدای تمرین در کمپ حضور نداشت اما در اواسط تمرین حاضر شد.
* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و در قالب دو گروه فوتبال درون تیمی بین دو تیم سبز و نارنجی را برگزار کردند.
* حدود 30 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین این تیم حضور داشتند.
* کریم بوستانی به همراه دروازه‌بان‌های استقلال در گوشه‌ای از زمین چمن کار کرد.
* تمرینات تیم استقلال مجدداً پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان روز چهارشنبه راهی شهر اراک می‌شوند تا پنج‌شنبه در دیداری دوستانه به مصاف آلومینیوم اراک بروند.


بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت استقلال