تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت همکاری این فدراسیون با کارلوس کی روش و همچنین پیشنهاد کشورهای ژاپن و عربستان به سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران را تشریح کرد. کفاشیان تاکید کرد که نگران پیشنهادات نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین وضعیت کی‌روش در ایران


رئیس فدراسیون فوتبال آخرین وضعیت همکاری این فدراسیون با کارلوس کی‌روش و همچنین پیشنهاد کشورهای ژاپن و عربستان به سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران را تشریح کرد. کفاشیان تاکید کرد که نگران پیشنهادات نیست.

کی روش و کفاشیان

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون زمان بازگشت کی روش به ایران و همچنین خبر پیشنهاد فدراسیون فوتبال ژاپن و عربستان به این مربی گفت: همانطور که قبلا عنوان کردم کی روش اواخر اسفندماه به تهران باز می گردد چرا که برای اردوی سوئد باید تیم ملی را هدایت کند. از سویی من نگران پیشنهادهای خارجی به کی روش نیستم چرا که او با ما قرارداد دارد و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که امیر عابدینی عنوان کرده به خاطر مشکلات مالی اگر کی روش پیشنهاد بهتری در جیب داشته باشد قطعا از ایران خواهد رفت، عنوان کرد: من احساس می کنم کی‌روش علاقه دارد در ایران مربیگری کند اما او خواسته هایی دارد که ما موظفیم آنها را مهیا سازیم. اگر دولت به ما کمک کند فراهم کردن شرایط چندان سخت نیست و در این صورت کی روش کنار ما می ماند. او فعلا مربی ایران است و به پیشنهادات عربستان و ژاپن چندان توجه نکنید.

کفاشیان در مورد مسائلی که این روزها در مورد مهرداد پولادی مطرح شده و عده ای فدراسیون فوتبال را مقصرعدم بازگشت این بازیکن دانسته اند گفت: در این مورد همه چیز مشخص است. پولادی با تیم قطری قرارداد دارد و اگر بخواهد یک طرفه آن را فسخ کند باید تاوان سنگینی را بپردازد. او قول داده که در پایان مدت قراردادش به ایران بیاید و مشکل خدمت سربازی اش را حل کند. حالا گناه فدراسیون چیست دیگر من نمی‌دانم.

همانطور که قبلا عنوان کردم کی روش اواخر اسفندماه به تهران باز می گردد چرا که برای اردوی سوئد باید تیم ملی را هدایت کند. از سویی من نگران پیشنهادهای خارجی به کی روش نیستم چرا که او با ما قرارداد دارد و سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر در پاسخ به این سوال که چه زمانی اسلامیان به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون معارفه می شود، خاطرنشان کرد: قرار نیست جلسه معارفه ای برگزار شود. ما منتظریم تا جلسه مجمع فدراسیون فوتبال برگزار شود تا در آنجا به صورت قانونی اسلامیان را به عنوان نائب رئیس اول فدراسون جانشین هاید آیت اللهی کنیم.

کفاشیان در پایان در مورد جلسه اش با مهدی تاج گفت: رئیس سازمان لیگ اخیرا در نامه ای نسبت به کیفیت داوری های لیگ برتر ابراز نگرانی کرده بود که احتمالا روز دوشنبه در این مورد با تاج نشستی را برگزار می کنیم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : مهر