تبیان، دستیار زندگی
سرانجام کاسه صبر هواداران فولاد لبریز شد و آنها با هجوم به میکسد زوم ورزشگاه غدیر نشان دادند که نظرشان در مورد ادامه حضور اسکوچیچ چیست.اگر بحث قرارداد، گران قیمت این مربی کروات نبود او خیلی پیشتر از اینها باید اهواز را ترک می کرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امنیت اهواز در خطر

سرانجام کاسه صبر هواداران فولاد لبریز شد و آنها با هجوم به میکسد زوم ورزشگاه غدیر نشان دادند که نظرشان در مورد ادامه حضور اسکوچیچ چیست.اگر بحث قرارداد، گران قیمت این مربی کروات نبود او خیلی پیشتر از اینها باید اهواز را ترک می کرد.

مهدی طاهرخانی - بخش ورزشی تبیان
سنگ در اهواز ، امنیت اهواز

رسانه ها پیش تر از این بارها از اخراج قریب الوقوع اسکوچیچ از فولاد نوشتند و هر آن احتمال برکناری این کروات می رفت اما به موجب قرارداد گران قیمت و ترس مدیران فولاد از عواقبش، او علی رغم تحمل این همه شکست کماکان در پستش باقی مانده و می گوید اهل استعفا نیست.
نمایش فولاد مقابل استقلال نشان داد که به هیچ عنوان اسکوچیچ نتوانسته تغییری در بازی تیمش به وجود بیاورد. او پس از شکست در تهران و از دست دادن جام حذفی حالا بعد از 20 روز تعطیلات لیگ برتر باز هم به استقلال باخت  تا کاسه صبر هواداران اهوازی لبریز شود.
اسکوچیچ نگران اعتبارش نیست و می گوید تنها به شرطی از فولاد می رود که یا قراردادش به پایان برسد و یا اخراج شود. در دو حالت هم تا ریال آخر قرارداد 2 میلیاردی اش را می گیرد. همین موضوع سبب شد که مدیران فولاد از اخراج او صرف نظر کنند.
 آنها چندی پیش با هماهنگی با مدیران سپاهان قصد داشتند به بهانه حضور اسکوچیچ در اصفهان ، قرارداد این مربی کروات را دوستانه فسخ کنند اما مدیربرنامه اسکوچیچ مطلع شد که سپاهانی ها از طریق امیر هوشنگ سعادتی دیگر مدیر برنامه حاضر در فوتبال ایران با یک مربی کروات به توافق رسیدند. اسکوچیچ پس از مطلع شدن از این موضوع، ناگهان اعلام کرد علاقه ای به ترک فولاد ندارد! اما حالا  اوضاع متفاوت شده است. پس از هجوم عده ای از هواداران فولاد به زمین مسابقه و بر هم زدن نظم میکسد زون، مقامات امنیتی خوزستان به باشگاه فولاد هشدار دادند برای حفظ امنیت شهر بهتر است سراغ آرام کردن هواداران خشمگین فولاد  بروند.
قطعا اسکوچیچ دیگر جایی در اهواز ندارد و برای آرام کردم مردم شهر، شاید مدیران بالادستی دستور خروج این مربی را بدهند. فولاد هم چاره ای ندارد و می بایست 2 میلیارد تومان این مربی را پرداخت کند چرا که در صورت ماندن اسکوچیچ و سقوط احتمالی قهرمان لیگ سیزدهم، فولادی ها خیلی بیشتر از 2 میلیارد تومان ضرر و زیان می بینند.
اسکوچیچ هم وضعیت چندان خوبی در اهواز ندارد و بعید است با این نتایج، شهامت قدم زدن در شهر را داشته باشد. احتمالا طی روزهای آینده، اخبار جدیدی را در این مورد می شنوید. مسئله به امنیت شهر مرتبط شده و مدیران فولاد چاره ای ندارند جز تغییر کادر فنی. اگر اسکوچیچ توانایی تغییر و تحول در تیمش را داشت در این 12 هفته به اندازه کافی زمان برای اجرای خواسته هایش داشت اما مشکل اصلی خریدهای اوست که گفته می شود بیشتر  بازیکنانی را جذب کرده که تحت قرارداد با مدیربرنامه های او هستند!