تبیان، دستیار زندگی
رحمتی پس از این دیدار با انتشار عکسی از خود در کنار محسن بنگر و حنیف عمران زاده، نکات مثبت دربی را برشمرد و در اینستاگرام خود نوشت: «حالا كه دربی ٨١ تمام شد ، می توان به گونه ای دیگر به آن نگاه كرد .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

متن زیبای رحمتی در وصف دربی 81

رحمتی پس از این دیدار با انتشار عکسی از خود در کنار محسن بنگر و حنیف عمران زاده، نکات مثبت دربی را برشمرد و در اینستاگرام خود نوشت: «حالا كه دربی ٨١ تمام شد ، می توان به گونه ای دیگر به آن نگاه كرد.

بخش ورزشی تبیان
رحمتی

اینكه بر خلاف سالهای گذشته از روی سكوها گرفته تا داخل زمین صحنه های زیبایی مشاهده شد . اول از همه اتحاد و احترام هواداران دو تیم در یادبود هادی نوروزی در دقیقه ٢٤ یك فضای معنوی و مهربانانه ای را در ورزشگاه آزادی ایجاد كرد و اینكه هواداران دو تیم به هیچ بازیكنی بی احترامی نكردن صحنه های فراوان در هجده قدم دو تیم در طول نود دقیقه یك مسابقه تماشایی را رقم زد و بازیكنان دو تیم با تلاش و غیرت مثال زدنی برای سربلندی تیم و خوشحالی هوادارانشان تلاش كردند، البته نه اینكه كیفیت فنی بازی خیلی عالی بود بلكه با نگاه منطقی می توان از دربی ٨١ راضی بود .
اینكه بعد از مدتها ورزشگاه آزادی ٩٠ هزار تماشاگر را به خود دید و دو قطب قدیمی فوتبال ایران و آسیا توانستند رضایت نسبی مردم و علاقمندان به فوتبال را فراهم كنند و هیچ چیز مهمتر از این موضوع نیست . به عنوان یك عضو كوچك از مسابقه امروز امیدوارم كه دو تیم استقلال و پرسپولیس به مانند سالهای دور ، هیجان و تماشاگر را به ورزشگاهها بازگردانند.
در پایان از همگی هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس كه برای حمایت از تیمهای محبوبشان به ورزشگاه آمده بودند ، صمیمانه تشكر می كنم و دست تك تك هواداران تیمم را میبوسم.»


منبع : اینستاگرام