تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی ایران با ابراز خرسندی از موفقیت شاگردانش گفت، آنها نمایشی فوق العاده برابر امارات داشتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش: به لحاظ تیمی بهتر از امارات بودیم


سرمربی تیم ملی ایران با ابراز خرسندی از موفقیت شاگردانش گفت، آنها نمایشی فوق‌العاده برابر امارات داشتند.

کی روش

کارلوس کی‌روش پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر امارات گفت: پیش از هر چیز می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که امشب تنها پاسخگوی سوالات درباره بازی با امارات هستم و درباره چیز دیگری صحبت نمی‌کنم. امروز شاهد یک بازی خیلی خوب بودیم و خوشحالم که موفق شدیم پیروز میدان شویم. اعتقاد دارم تیم ملی امارات بهترین تیم غرب آسیاست و آنها امروز یک فوتبال عالی ارائه دادند. بازیکنان آنها در کارهای ترکیبی خوب بودند و فراموش نمی‌کنیم که چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و همدیگر را می‌شناسند. به خاطر این بازی خوب به آنها تبریک می‌گویم.

او افزود: در درجه دوم به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. آنها آماده بودند تا پیروز شوند و گذشت را در آنها دیدم. بازیکنان من فوق‌العاده تلاش کردند و شاید اماراتی‌ها در تعداد پاس بیشتر از ما بودند ولی ما به لحاظ تیمی بهتر بودیم و در این بازی احساسی، پیروز شدیم.

اعتقاد دارم تیم ملی امارات بهترین تیم غرب آسیاست و آنها امروز یک فوتبال عالی ارائه دادند. بازیکنان آنها در کارهای ترکیبی خوب بودند و فراموش نمی‌کنیم که چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و همدیگر را می‌شناسند. به خاطر این بازی خوب به آنها تبریک می‌گویم

کارلوس کی‌روش در پاسخ به سوالی درباره تغییر ترکیب تیم ملی در این دیدار نسبت به دو بازی قبلی عنوان کرد: ما می‌خواستیم در این دیدار بازیکنان جوان‌تر را که طراوت بیشتری دارند و به لحاظ مصدومیت هم در شرایط امن‌تری حضور دارند، به میدان بفرستیم اما همان طور که قوچان‌نژاد گفت ما الان در جایگاهی هستیم که همه بازیکنان‌مان به لحاظ تکنیکی و روحی روانی آماده بازی کردن هستند. در مقابل امارات دیدید رفیعی، جهانبخش و امیری چقدر دوندگی داشتند و عملکرد خوبی را ارائه دادند. من نمی‌خواستم در ابتدای بازی ریسک کنم اما در اواسط کار چون نیاز به این کار بود، بازیکنان باتجربه‌ای مثل دژآگه و قوچان‌نژاد را به زمین آوردیم. در مجموع از عملکرد تیمم در این دیدار راضی هستم.

بخش ورزشی تبیان

منبع : جام جم انلاین