تبیان، دستیار زندگی
سه شنبه با پایان مرحله ی گروهی شانزدهمین دوره از جام ملت های آسیا، حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حریف تیم ملی ایران مشخص می‌شود


سه‌شنبه با پایان مرحله‌ی گروهی شانزدهمین دوره‌ از جام ملت‌های آسیا، حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص خواهد شد.

جام ملت های اسیا

گروه چهارم شانزدهمین دوره از جام ملت‌های آسیا که تیم‌های ملی فوتبال ژاپن، عراق، اردن و فلسطین را در خود می‌بیند، رقابت‌هایش را سه‌شنبه با برگزاری دو دیدار همزمان پیگیری خواهد کرد و تیم‌های ملی فوتبال ژاپن با اردن و عراق با فلسطین به مصاف یکدیگر می‌روند تا پرونده‌ی مرحله گروهی این جام بسته شود.

تیم ملی فوتبال ژاپن با اردن ساعت 12:30 به وقت ایران در ورزشگاه ملبورن شهر ملبورن به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های ملی فوتبال عراق با فلسطین نیز در همین ساعت در ورزشگاه کانبرا شهر کانبرا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

سامورایی‌های آبی در بازی ابتدایی خود موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر و در حالی که می‌توانستند گل‌های بیشتری را به فلسطینی‌ها بزنند، دیدار اول خود را پشت سر بگذارند و در دومین دیدار خود نیز با یک گل عراق را از پیش رو برداشتند.

تیم ملی فوتبال عراق نیز پس از این بازی موفق شد با یک گل اردن را شکست دهد و اردنی‌ها نیز در دومین بازی خود موفق شدند با درخشش مهاجم خود، با نتیجه 5 بر یک فلسطین را از پیش رو بردارند. تیم ملی فوتبال فلسطین که اولین دوره حضور خود را در جام ملت‌های آسیا تجربه می‌کند موفق شد در این بازی یک گل را به ثمر برساند تا اولین گل فلسطینی‌ها در جام ملت‌های آسیا زده شود.

سامورایی‌های آبی در بازی ابتدایی خود موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر و در حالی که می‌توانستند گل‌های بیشتری را به فلسطینی‌ها بزنند، دیدار اول خود را پشت سر بگذارند و در دومین دیدار خود نیز با یک گل عراق را از پیش رو برداشتند

تا پیش از آخرین روز از مرحله گروهی این جام که با انجام دیدارهای گروه چهارم به پایان خواهد رسید، ژاپن با 6 امتیاز و تفاضل گل 5+ اردن با سه امتیاز و تفاضل گل 3+، عراق با 3 امتیاز و با تفاضل گل صفر و فلسطین با صفر امتیاز و تفاضل گل 8- تیم‌های اول تا چهارم این گروه را تشکیل داده‌اند.

در صورتی که اردنی‌ها سه‌شنبه موفق شوند ژاپن را از پیش رو بردارند، سرنوشت گروه چهارم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت چرا که در این صورت با برد احتمالی عراق مقابل فلسطین، سرنوشت تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی از این گروه با توجه به تفاضل گل مشخص خواهد شد که به احتمال زیاد ژاپن در صورت شکست مقابل اردن نیز به دلیل تفاضل گل 5+ تیم اول خواهد بود و سرنوشت تیم دوم از بین تیم‌های ملی فوتبال اردن و عراق تعیین خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فوتبال