تبیان، دستیار زندگی
بلیچرریپورت در گزارشی نوشت که لیورپول بر سر این دوراهی مانده که مسی ایرانی را جذب کند یا بازیکن باتجربه تری را به خدمت بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیورپولی‌ها بر سر دوراهی جذب آزمون یا لاوتزی


بلیچرریپورت در گزارشی نوشت که لیورپول بر سر این دوراهی مانده که مسی ایرانی را جذب کند یا بازیکن باتجربه‌تری را به خدمت بگیرد.

سردار ازمون

سایت بلیچر ریپورت در گزارشی با عنوان آخرین خبرها از شایعه انتقال آزمون و لاوتزی به لیورپول نوشت: شایعه خروج ازکیل لاوتزی از پاری‌سن‌ژرمن در حال قوت گرفتن است و بر اساس آخرین گزارش‌ها، لیورپول می‌تواند این هافبک باتجربه را در فصل نقل و انتقالات زمستانی با تخفیف جذب کند.

بر اساس گزارش دیلی اکسپرس، رسانه‌های فرانسوی بر حضور نیکولاس گایتان از بنفیکا به جای وی و انتقال این بازیکن 29 ساله با مبلغ ناچیز هشت میلیون پوند تأکید کردند.

لیورپولی‌ها یکی از تمجیدکنندگان همیشگی بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین هستند که با انتقال وی در سال 2012 از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن فرصت خرید او را از دست دادند اما لاوتزی می‌تواند بالاخره با مبلغ هشت میلیون یورو PSG را به مقصد آنفیلد ترک کند.

غول‌های لیگ یک در نظر دارند شرایط بازی جوانمردانه مالی را با کاهش نرخ دستمزدها بهبود بخشند و لاوتزی، دستمزد قابل توجه 3.5 میلیون پوند در هر فصل دریافت می‌کند. لا گزتا دلو اسپورت ارزش این بازیکن را 15 میلیون یورو اعلام کرده است.

مسئله مهم در انعقاد قرارداد با لاوتزی مبلغ قرارداد است. لیورپول می‌تواند از خلاقیت بیشتری در خط میانی خود استفاده کند. دستمزد لاوتزی می‌تواند مشکلی ایجاد کند اما اگر ستاره آرژانتینی بخواهد به باشگاهی برود که دقایق بیشتری به میدان برود، این می‌تواند فرصت خوبی برای لیورپول باشد.

شایعات لیورپول حول محور انتقال سردار آزمون، بازیکن جوان ایرانی به این تیم می‌چرخد. این مهاجم 20 ساله می‌تواند حدود پنج میلیون پوند برای قرمزپوشان انگلیس هزینه در بر داشته باشد. گزارش‌ها حاکی از این است که آرسنال و تاتنهام نیز به جذب این بازیکن علاقمند هستند. تفنگداران مدت‌ها است که به دنبال جذب این بازیکن هستند؛ در حالی که این بازیکن که در حال حاضر برای تیم روبین کازان روسیه بازی می‌کند، تمایل خود را برای بازی در لیگ برتر انگلیس اعلام کرده است.

لیورپولی‌ها یکی از تمجیدکنندگان همیشگی بازیکن تیم ملی فوتبال آرژانتین هستند که با انتقال وی در سال 2012 از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن فرصت خرید او را از دست دادند اما لاوتزی می‌تواند بالاخره با مبلغ هشت میلیون یورو PSG را به مقصد آنفیلد ترک کند

همچنین پیشنهادهای محکمی هم از آرسنال و آث میلان به او داده شده است. وی در این باره گفت: از اینکه چنین باشگاه‌هایی به جذب من تمایل دارند خوشحالم و بازی در لیگ برتر رویایی بود که برایم به تحقق پیوست اما در حال حاضر تنها بر روی ماندن در مسابقات قهرمانی روسیه تمرکز کرده‌ام.

این بازیکن در بازار نقل و انتقالات نام بزرگی به شمار نمی‌رود و رسانه‌های محلی او را مسی ایرانی صدا می‌زنند؛ نامی که به نظر می‌رسد کارشناسان به هر بازیکن زیر 20 سالی که بتواند به توپ ضربه بزند، می‌دهند اما او به خصوص با بازی در تیم ملی ایران استعدادهای خودش را نشان داده است.

جان دردن او را در میان 10 بازیکن با استعداد آسیا برشمرده است که اخیرا گل‌های تعیین‌کننده‌ای برای تیم ملی ایران به خصوص در بازی با کره‌جنوبی و عراق به ثمر رسانده است.

آزمون پتانسیل خوبی از خود به نمایش گذاشته اما به شدت بی‌تجربه است. لیورپول به یک بازیکن تأثیر گذار نیاز دارد که بتواند برای حضور این تیم در اروپا تأثیرگذار باشد. جذب بازیکنان جوان هرگز گزینه بدی نخواهد بود اما قرمزپوشان در حال حاضر به خوبی از این لحاظ تغذیه شده است. آزمون می‌تواند خرید خوبی برای این تیم باشد و به برندن راجرز این امکان را بدهد که در این پست روی یک بازیکن ورزیده‌تر سرمایه‌گذاری کند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: بلیچرریپورت