تبیان، دستیار زندگی
رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس گفت: با درخواست کی روش، مردم از مبلغ قرارداد وی بی اطلاع مانده اند و ما در حالی سیزدهمین قرارداد جهان از نظر مالی را می خواهیم با وی امضا کنیم که رتبه فوتبال ما در رنکینگ جهانی، ۵۶ است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش و محرمانه ماندن مبلغ سیزدهمین قرارداد جهان


رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس گفت: با درخواست کی‌روش، مردم از مبلغ قرارداد وی بی‌اطلاع مانده‌اند و ما در حالی سیزدهمین قرارداد جهان از نظر مالی را می‌خواهیم با وی امضا کنیم که رتبه فوتبال ما در رنکینگ جهانی، 56 است.

سیدشریف حسینی رئیس کمیته فوتبال مجلس با اشاره به بحث امضای قرارداد فدراسیون فوتبال با (کارلوس کی‌روش) اظهار داشت:

سید شریف حسینی

با توجه به شرایط حاکم بر قرارداد کی‌روش، اختلافاتی میان فدراسیون فوتبال و وی به وجود آمده که در صورت رفع مشکلات، قرارداد قابل امضا است و در غیر این صورت فدراسیون فوتبال با توجه به فرصت چهار ماهه تا مسابقات جام ملت‌های آسیا باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی تیم فوتبال را مشخص کند.

وی افزود: ما در شرایطی از مردم می‌خواهیم که نظر خود را در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش اعلام کنند که آنها را از روندی که قرارداد با کی‌روش طی می‌کند، بی‌اطلاع گذاشته‌ایم و این به درخواست شخص کی‌روش بوده که بندهایی از قرارداد محرمانه باقی بماند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در حالی به مردم می‌گوییم که در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش نظر بدهند که آنها از شرایط مالی قرارداد کی‌روش بی‌اطلاعند و نمی‌دانند که در صورت ماندن کی‌روش چه شرایطی برای وی در نظر گرفته شده است.

حسینی تصریح کرد: تیم فوتبال ما در حال حاضر پنجاه و ششمین کشور در رنکینگ جهانی است و این در حالی است که قراردادی که با وی بناست به امضا برسد سیزدهمین قرارداد در سطح جهان از نظر پرداخت حق مربیگری است.

وی افزود: ما در شرایطی از مردم می‌خواهیم که نظر خود را در مورد ماندن یا رفتن کی‌روش اعلام کنند که آنها را از روندی که قرارداد با کی‌روش طی می‌کند، بی‌اطلاع گذاشته‌ایم و این به درخواست شخص کی‌روش بوده که بندهایی از قرارداد محرمانه باقی بماند

رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس در پایان یادآور شد: فدراسیون فوتبال تنها مرجع تصمیم‌گیر در مورد قرارداد با کی‌روش است و تمام اختیارات از سوی وزارت ورزش به این فدراسیون واگذار شده و فدراسیون فوتبال نیز باید با در نظر گرفتن شرایط تصمیم لازم را در این باره اتخاذ کند و برای این کار به دنبال شریک نگردد و بداند که مسئولیت این کار نیز تماما بر عهده این فدراسیون خواهد بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس