تبیان، دستیار زندگی
کارلوس کی‌روش هفته‌ آینده برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال به ایران سفر می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی‌روش در ایران ماندنی شد

کی روش

کارلوس کی‌روش هفته‌ آینده برای عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال به ایران سفر می‌کند.

علی کفاشیان، امروز در حاشیه فستیوال فوتبال با اشاره به ارسال قرارداد پیشنهادی فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی گفت: کی‌روش در پاسخ به ایمیل ما اعلام کرد که با پیشنهادهای فدراسیون فوتبال موافقت کرده و حاضر است در ادامه راه نیز هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته باشد.

وی افزود: کی‌روش هفته‌ آینده برای امضای قرارداد به تهران سفر می‌کند و نخستین اردوی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها از 10 تا 23 مهر در پرتغال برگزار می‌شود.

کی روش: خوشحالم که در ایران خواهم بود

سرمربی تیم ملی گفت: به مردم ایران قول داده بودم به ایران بر می‌گردم تا دست به دست هم دهیم و تیم ملی قدرتمندی را بسازیم.

کارلوس کی‌روش پس از واکنش مثبت به قرارداد نهایی به فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، درباره این توافق، اظهار کرد: پیش از این با علی کفاشیان (رییس فدراسیون فوتبال) توافق کرده بودیم و الان هم همان توافقات روی کاغذ آمده و فکر می‌کنم درباره تمامی جزئیات به توافق نهایی رسیده‌ایم. من خوشحال هستم که در خدمت فوتبال ایران خواهم بود.

کی روش:  من خوشحال هستم که ایرانی‌های زیادی طرفدار حضورم در تیم ملی کشورشان هستند. من به مردم ایران قول داده‌ بودم که بر می‌گردم و می‌خواهیم موفقیت‌های بزرگی را همراه با تیم ملی به دست آوریم

وی در پاسخ به این سوال که آیا خواسته های فدراسیون فوتبال و شما در متن این قرارداد لحاظ شده و کیفیت این توافق چگونه است؟ نیز تصریح کرد: متن قرارداد محرمانه است، اما همان طور که من در قرارداد قبلی که با فدراسیون داشتم چندان سختگیری نکردم در قرارداد دوباره و جدید هم همان رویه را داشتم. من خوشحال هستم که ایرانی‌های زیادی طرفدار حضورم در تیم ملی کشورشان هستند. من به مردم ایران قول داده‌ بودم که بر می‌گردم و می‌خواهیم موفقیت‌های بزرگی را همراه با تیم ملی به دست آوریم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که چه زمانی برای امضای قرارداد به ایران بر می‌گردید، گفت: در حال حاضر پاسخم را به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده‌ام و ما باید بیش از این فرصت را از دست ندهیم. آقای خراطی در تلاش است که برای سه شنبه صبح برای من بلیت رزرو کند. الان وقتی است که همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی به خوبی آماده شود. هدف پیش روی ما موفقیت در جام ملت‌های آسیا است و بعد از آن به جام جهانی 2018 و حضور در این بازی‌ها فکر می‌کنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا