تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ ساعت و زمان برگزاری جام «شهدا» را اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال و ملوان فردا به مصاف هم می‌روند


مدیر روابط عمومی سازمان لیگ ساعت و زمان برگزاری جام «شهدا» را اعلام کرد.

حجت الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره زمان برگزاری جام شهدا، اظهار کرد: دوشنبه شب ساعت 22:15 دقیقه‌ استقلال و ملوان در ورزشگاه تختی به مصاف یکدیگر می‌روند. همچنین پیکان و تراکتورسازی هم سه شنبه شب ساعت 22:15 به مصاف هم می‌روند.

هنوز تاریخ دقیقی برای مسابقات رده بندی و نهایی مشخص نشده است. اما احتمالا چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بازی فینال و رده بندی خواهیم بود.

پورحیدری: انصاری‌فرد در لیست قلعه‌نویی بود
استقلال و ملوان

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید توقع قهرمانی از تیمش طبیعی است، چرا که در کنار نام باشگاهش همه به یاد قهرمانی می‌افتند. منصور پورحیدری درباره وضعیت استقلال و ارزیابی‌اش از این تیم، اظهار کرد: بر پایه لیستی که آقای قلعه‌نویی ارائه داده‌اند بازیکنان جذب شده‌اند و الحق و والانصاف آقای نظری جویباری با تلاش شبانه روزی‌شان تیم خوبی را بسته‌اند. فراموش نکنیم که بودجه تیم رقم مشخصی بود و بر پایه مبلغ آن آقای نظری جویباری باید مذاکره می‌کرد تا هم خواسته باشگاه انجام شود و هم خواسته کادر فنی محقق شود. عملکرد ایشان به گونه‌ای بود که ما بالاتر از بودجه هزینه نکردیم و جا دارد از تلاش‌های نظری جویباری و افشارزاده تشکر کنیم.

او اضافه کرد: در این فصل نفرات خوبی در استقلال حاضر هستند. برخی از بازیکنان از فصل قبل حفظ شده‌اند و از طرفی دیگر ملی‌پوشان‌مان خیلی با ما راه آمدند و با تیم تمدید کردند. بازیکنان جدیدمان از بهترین‌های لیگ هستند و خارجی‌هایمان هم کسانی هستند که می‌توانند در طول فصل مثمرثمر باشند. از طرفی دیگر در این تیم جوانانی حاضرند که اگر در تیم جا بیفتند، حرف برای گفتن دارند. از همه مهم‌تر این که حداقل قراردادهای ما دو ساله است و می‌توانیم خیالمان را از فصل بعد هم راحت کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این حق را به هواداران تیمش می‌دهد که از سوی استقلال توقع قهرمانی داشته باشند؟ عنوان کرد: توقع قهرمانی نزد هواداران استقلال یک چیز طبیعی است. استقلال تیمی است که وقتی نامش می‌آید همه به قهرمانی آن فکر می‌کنند.

در این فصل نفرات خوبی در استقلال حاضر هستند. برخی از بازیکنان از فصل قبل حفظ شده‌اند و از طرفی دیگر ملی‌پوشان‌مان خیلی با ما راه آمدند و با تیم تمدید کردند. بازیکنان جدیدمان از بهترین‌های لیگ هستند و خارجی‌هایمان هم کسانی هستند که می‌توانند در طول فصل مثمرثمر باشند

تیم فعلی استقلال هم توانایی قهرمانی را دارد. هر چند که اظهار نظر در این باره زود است و باید دید که در طول مسابقات چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما با نفرات فعلی استقلال و توانایی کادر فنی این تیم به نظرم استقلال مدعی اصلی قهرمانی است. ما به موقع کار را آغاز ‌کرده‌ایم و هر بازیکنی که با ما قراردادش را تمدید کرد یا با ما قراردادی امضا کرد، بلافاصله به تمرینات اضافه شد. البته صحبت‌هایی درباره جذب یک مهاجم خارجی شنیده‌ام که شاید با نظر کادر فنی جذب کنیم و تیمی یک‌دست‌تر شویم.

پورحیدری در پایان در پاسخ به سوالی درباره کریم انصاری فرد و نپیوستنش به استقلال، گفت: این بازیکن در لیست آقای قلعه‌نویی بود و مهاجم بسیار توانمندی است که می‌توانست به ما کمک کند، اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نتوانست به استقلال بیاید و همان طور که گفتم اگر نیاز باشد خود آقای قلعه‌نویی برای جذب یک مهاجم خارجی اقداماتی را انجام می‌دهند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا