تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان لیگ گفت: قرعه کشی امسال باتمام لیگ ها در سال های قبل متمایز است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاج:‌قرعه‌کشی امسال با تمام لیگ‌ها متمایز است


رئیس سازمان لیگ گفت: قرعه‌کشی امسال باتمام لیگ‌ها در سال‌های قبل متمایز است.

تاج

مهدی تاج در مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت: سازمان لیگ با دو رویکرد لیگ را آغاز می‌کند. اولین رویکرد کاهش هزینه‌ها است. سقف بودجه باشگاه را تحت قوانین آسیا مشخص کردیم و کاهش 35 درصد صورت گرفته است. نظارت بر بودجه جهت جلوگیری از بدهی انباشته لیگ را بهتر می‌کند.

رئیس سازمان لیگ در ادامه تصریح کرد: امسال با رویکرد جوانگرایی برنامه‌ریزی کردیم باشگاه‌ها باید تنها 18 بازیکن بزرگسال جذب کنند و سایر سهمیه خود را به بازیکنان جوانان، امید و زیر 23 سال اختصاص دهند. ما به دنبال این بودیم که میانگین لیگ را از 4 تا 6.10 کیلومتر به 10 کیلومتر برسانیم. اگر این اتفاق بیفتد مطلوب همه است.

وی افزود: تلاش سازمان لیگ این است که تمام بازی‌ها درپایان هفته برگزار شود ما نمی‌خواهیم بلیت‌ها را گران کنیم و باید بازی‌ها را در زمانی مناسب برگزار کنی.

رئیس سازمان لیگ در ادامه اظهار داشت: امسال تیم ملی امید بازی‌های مهمی دارد و در رقابت های انتخابی المپیک شرکت می‌کند. برای تیم ملی بزرگسال طبق برنامه قبلی کی‌روش فیفادی‌ها رادر نظر گرفتیم. برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و علاوه بر جوانگرایی کاهش هزینه‌ها و توسعه منابع مالی را در نظر داشتیم.

تاج در ادامه عنوان کرد: در راستای تامین منابع مالی با شرکت پرتوان کانون ایران نوین قراردادی 160 میلیارد تومانی به مدت دو سال بستیم. این شرکت بسیار قوی است و به همین هدف سازمان لیگ از تمام افراد دعوت می‌کند تا برای استفاده از تبلیغات محیطی که بهترین شرایط تبلیغی در دور زمین است اقدام کند.

رئیس سازمان لیگ در ادامه اظهار داشت: امسال تیم ملی امید بازی‌های مهمی دارد و در رقابت های انتخابی المپیک شرکت می‌کند. برای تیم ملی بزرگسال طبق برنامه قبلی کی‌روش فیفادی‌ها رادر نظر گرفتیم. برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و علاوه بر جوانگرایی کاهش هزینه‌ها و توسعه منابع مالی را در نظر داشتیم

وی افزود: امسال در لیگ کوثر بانوان لیگ برتر، لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم کانون ایران نوین، مجری تبلیغات است. همچنین در برنامه امروز از لوگوی لیگ برتر، دسته اول دست دوم و لیگ کوثر بانوان رونمایی می‌کنیم.

تاج تاکید کرد: با برنامه‌ریزی که کردیم بر اساس قوانین می‌خواهیم هزینه‌ها را کاهش دهیم و با گرفتن حق پخش مناسب تبلیغات درست و استفاده از بسترهای sms و mms منابع مالی را تامین کنیم.

وی با اشاره به قرعه‌کشی امسال لیگ برتر کفت: قرعه‌کشی امسال متمایز از سال‌های قبل است و هیچ محدودیتی ندارد. با کمکی که تمامی عوامل می‌کند امسال تلاش کردیم برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. در سال‌های گذشته دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته دوم گذاشته می‌شد و برخی بازی‌ها به دلیل محدودیت‌هایی که وجود داشت چیده می‌شد اما قرعه‌کشی امسال واقعی است و ممکن است دربی تهران در هفته اول برگزار شود. تمام تیم‌ها زمین معرفی کردند و از سال قبل میزبانی راه‌آهن، نفت تهران و پیکان را در مقابل پرسپولیس و استقلال به خودشان واگذار کردیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فدراسیون فوتبال