تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص رقم دقیق بدهی های این باشگاه تاکید کرد: بر اساس آنچه که ما به دست آورده ایم باشگاه استقلال 75 میلیارد تومان بدهی دارد. بهرام افشارزاده همچنین پیشنهاد سه میلیارد تومانی اندرانیک تیموریان به باشگاه استقلال را رد کرد و د
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چرا نکونام به استقلال برنگشت؟


مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص رقم دقیق بدهی‌های این باشگاه تاکید کرد: بر اساس آنچه که ما به دست آورده‌ایم باشگاه استقلال 75 میلیارد تومان بدهی دارد. بهرام افشارزاده همچنین پیشنهاد سه میلیارد تومانی اندرانیک تیموریان به باشگاه استقلال را رد کرد و در مورد جدایی خسرو حیدری از جمع آبی پوشان گفت: هر کجا می‌رود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

بهرام افشارزاده در خصوص حضورش در این باشگاه گفت: همه از من می‌پرسند که چرا به استقلال آمدی؟ وقتی از انتخابات کمیته ملی المپیک انصراف دادم وزیر ورزش از من خواست که این پست را بر عهده بگیرم. من یک ماه تمام مقاومت کردم ولی این یک تکلیف بود و آمدم. در هر سمتی که قرار گرفتم سعی کردم بدون چشم داشت فعالیت کنم. در وزنه‌برداری هم همین کار را کردم. هواداران مطمئن باشند که تا توان داریم سعی خواهیم کرد که بهترین تیم را ببیندیم تا موفق عمل کنیم.

افشارزاده

وی درباره فعالیت‌های خود در این باشگاه عنوان کرد: ما کارهای زیربنایی را در این مدت شروع کردیم. ساختمان باشگاه را بازسازی کردیم. کمپ را تکمیل کردیم. در روابط عمومی و بین‌المللل کارهای خوبی داشتیم و در نقل و انتقال هم آقای نظری جویباری کار را به خوبی پیش می‌برد. بازیکنان خوبی را خریدیم و در بین ملی‌پوشان هم با بیک‌زاده تمدید کردیم و به دنبال تمدید سه‌ملی پوش دیگر هستیم. باید بگویم که هیچ کدام از این نفرات شرایط خاصی مثل کاپیتانی را نداشتند. ما کارهای دیگری نظیر موسسه قرض الحسنه را پی گیری می‌کنیم و یک همکاری خوب زیست محیطی را هم خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره میزان بدهی این باشگاه تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که بدهی برای مدیران بعدی نگذاریم. ما چندین بدهی داریم که رقم دقیق اولیه 53 میلیارد تومان بوده است. 15 میلیارد تومان هم بدهی غیر دقیق داریم و با بدهی مالیاتی و دیگر بدهی‌ها جمعا 75 میلیارد تومان بدهکار هستیم که در این بین حدود 26 میلیارد تومان آن به مالیات و هتل‌ها و هواپیمایی باز می‌گردد. تاکنون پنج میلیارد و 200 میلیون تومان از این بدهی را پرداخت کرده‌ایم.

افشارزاده با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا کمپ این باشگاه را با کمک وزارت مسکن و شهرسازی به نام باشگاه سند بزنیم درباره رعایت سقف قرارداد و جوانگرایی در تیم‌ها بیان کرد: این کار خیلی خوب است. ما خودمان هم سه و نیم سال تیم را جوان کردیم. ما سقف را رعایت می‌کنیم ولی از اسپانسرها کمک می‌گیریم تا بتوانیم تیم خوبی ببندیم.

وی درباره این اظهار نظر صاحب پناه که تیموریان تقاضای افزایش دستمزد 20 درصدی و دریافت 3 میلیارد تومان را برای هر فصل داشته است تاکید کرد: ما این پول را نداریم. اگر این پول را بدهیم با بقیه بازیکنان چه کاری انجام دهیم. اینکه می‌گویند به آندو دو میلیارد تومان پرداخت می‌کنیم هم صحت ندارد. هر کجا به این بازیکنان بیشتر پول می‌دهند برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در خصوص نکونام نیز بیان کرد: من او را خیلی دوست دارم و قبلا هم به او کمک می‌کردم تا بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود. نکونام می‌توانست بهترین بازیکن آسیا باشد اما همه چیز دست سرمربی تیم است و در پایان فصل ما از سرمربی درباره نتایج تیم توضیح می‌خواهیم و این قلعه‌نویی است که بر اساس نیازهایش تیم را می‌بندد.

مدیرعامل باشگاه استقلال که در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرده بود در خصوص نکونام نیز بیان کرد: من او را خیلی دوست دارم و قبلا هم به او کمک می‌کردم تا بهترین بازیکن آسیا انتخاب شود. نکونام می‌توانست بهترین بازیکن آسیا باشد اما همه چیز دست سرمربی تیم است و در پایان فصل ما از سرمربی درباره نتایج تیم توضیح می‌خواهیم و این قلعه‌نویی است که بر اساس نیازهایش تیم را می‌بندد

دبیرکل پیشین کمیته ملی المپیک در خصوص پرداخت بدهی‌های این باشگاه یادآور شد: من به طور حتم خیلی نگران این بدهی‌ها هستم. در دوره قبل حتما کمبود هزینه بوده و مجبور شدند هزینه کنند که این باعث شد تا بدهی‌ها انباشته شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص درخواست مبلغ 270 میلیون تومان ورزشگاه آزادی برای برگزاری هر بازی خانگی گفت: این رقم غیرقابل باور است و من فکر می‌کنم که بیشتر به یک شوخی می‌ماند.

بهرام افشارزاده در مورد پیشنهاد سه میلیارد تومانی آندرانیک تیموریان به این باشگاه گفت: من چنین پیشنهادی دریافت نکرده ام و چنین پول هایی هم نداریم که به بازیکنان پرداخت کنیم. حتی دو میلیارد هم نداریم که بخواهیم به تیموریان بدهیم. امیدوار هر جا می رود موفق شد و تیمی باشد که چنین مبلغی را به او بدهد.

وی در مورد خسرو حیدری و پیشنهادهایی که از باشگاه های آلمانی دارد نیز گفت: من هم چنین مسائلی را شنیده ام. امیدوارم این بازیکنان هرکجا می روند موفق باشند و پولی که مد نظرشان است را دریافت کنند.

افشارزاده درباره جوانگرایی در این تیم عنوان کرد: برنامه‌ریزی ما برای جوانگرایی است. در آکادمی فوتبال که مدیریت آن را به آقای صادق‌پور سپرده‌ایم هم به دنبال همین موضوع هستیم. ما برنامه‌ریزی خاصی برای تیم‌های پایه هستیم. واقعا باید ورزش پایه را حمایت کرد که از این راه می‌توان آینده تیم خود را تامین کرد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت استقلال