تبیان، دستیار زندگی
الکس فرگوسن سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد هنوز به درخواست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برای حضور در همایش مربیان برتر فوتبال ایران پاسخ نداده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فدراسیون فوتبال منتظر پاسخ فرگوسن


"الکس فرگوسن" سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد هنوز به درخواست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برای حضور در همایش مربیان برتر فوتبال ایران پاسخ نداده است.


سر آلکس فرگوسن

همایش برترین مربیان فوتبال ایران قرار است در روزهای 21 و 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری در هتل المپیک برگزار شود. طبق هماهنگی‌های به عمل آمده، در این همایش 600 نفر از مربیان برتر فوتبال در دو بخش زنان و مردان که فاقد مجوز برای انجام کار مربیگری در باشگاه‌ها و رقابتهای لیگ برتر هستند، با شرکت در کلاس‌های دانش افزایی که مورد تایید فیفا و AFC است، در پایان دوره گواهینامه اخذ مجوز برای فعالیت در باشگاه‌ها دریافت خواهند کرد.

کمیته آموزش فدراسیون فوتبال از سال گذشته از بزرگان فوتبال دنیا از جمله الکس فرگوسن سرمربی پیشین منچستریونایتد، پروفسور بنگزبو، جان اووه یکی از مدرسان یوفا و غیره دعوت کرده بود تا در این همایش حضور داشته باشند. با این حال الکس فرگوسن با وجود گذشت چند ماه، هنوز به دعوت فدراسیون فوتبال پاسخی نداده است.

محمد احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در این خصوص، گفت: جان اووه رئیس کمیته آموزش فوتبال باشگاه هامبورگ و یکی از مدرسان یوفا به ما اعلام کرد که قطعا در این همایش حضور خواهد داشت. با این حال پروفسور "بنگز بو" مدرس فیفا و دانمارک هم که به این همایش دعوت شده بود، به ما اعلام کرد به خاطر مشغله‌های کاری قادر نیست به ایران بیاید.

وی افزود: افراد دیگری از جمله فرگوسن، کیت گرنگر، جین ماری کارتر و یورک نسر هنوز به ما پاسخی برای حضور در همایش نداده‌اند. قرار است ما از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا هم این مساله را پیگیری کنیم تا این افراد اردیبهشت‌ماه به تهران بیایند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر