تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با قبول شکست برابر الهلال عربستان عنوان سومین حذف شده نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سپاهان با شکست برابر الهلال حذف شد


تیم فوتبال سپاهان اصفهان با قبول شکست برابر الهلال عربستان عنوان سومین حذف شده نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص داد.

سپاهان

هفته ششم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه با دیدار تیم های الهلال عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض پیگیری شد که در پایان نماینده عربستان با پیروزی یک بر صفر، نماینده ایران را از دور مسابقات حذف کرد.

در این دیدار سپاهانی ها نیمه اول را با احتیاط آغاز کردند و با تفکراتی تدافعی به فکر حفظ نتیجه تساوی بودن تا همچنان برای صعود شانس داشته باشند اما درست در لحظاتی که همه منتظر شنیدن سوت پایان نیمه اول بودند، الهلال از یک موقعیت آفساید به گل برتری دست پیدا کرد. این گل را ناصر الشهرانی در دقیقه 2+45 به ثمر رساند.

هفته ششم از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا شامگاه سه شنبه با دیدار تیم های الهلال عربستان و سپاهان ایران در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض پیگیری شد که در پایان نماینده عربستان با پیروزی یک بر صفر، نماینده ایران را از دور مسابقات حذف کرد

در نیمه دوم کرانچار علی کریمی و مهدی شریفی را به میدان فرستاد و بازی تهاجمی را در دستور کار تیمش قرار داد اما هر چه بازیکنان این تیم تلاش کردند نتوانستند دروازه میزبان را باز کنند و در نهایت این الهلال بود که با پیروزی برابر سپاهان به مرحله بعدی صعود کرد و نماینده ایران حذف شد.

قبل از سپاهان تیم های تراکتورسازی و استقلال نیز از دور مسابقات این فصل لیگ قهرمانان آسیا کنار رفتته بودند. فولاد خوزستان تنها نماینده باقی مانده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر