تبیان، دستیار زندگی
عضو هیات مدیره و مدیر فنی باشگاه استقلال با اشاره به تغییرات احتمالی در این تیم تاکید کرد: به نظرم با رفتن امیر قلعه‌نویی وضع استقلال بدتر خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورحیدری قلعه‌نویی برود وضع بدتر می‌شود


عضو هیات مدیره و مدیر فنی باشگاه استقلال با اشاره به تغییرات احتمالی در این تیم تاکید کرد: به نظرم با رفتن امیر قلعه‌نویی وضع استقلال بدتر خواهد شد.

منصور پورحیدری ، در خصوص دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: شرایط طوری پیش رفته بود که همه چیز به روز آخر کشیده شد و پنج تیم شانس قهرمانی را داشتند. این موضوع اما به نفع استقلال نبود زیرا ما در روز پایانی خیلی ضعیف ظاهر شدیم و حتی خود قلعه‌نویی هم در پایان مسابقه گفت که استقلال خیلی ضعیف بازی کرد. متاسفانه ما هم شانس قهرمانی را از دست دادیم و هم نتوانستیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

منصور پورحیدری

وی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال نتوانست از فرصت خود در روز پایانی استفاده کند؟، افزود: اینکه چرا تیم به اندازه کافی برای مسابقه با تراکتورسازی آماده نبود، موضوعی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در هفته‌های پایانی همه چیز خوب پیش می‌رفت و بازیکنان به خصوص دو بازی قبل از آن را خیلی خوب کار کرده بودند ولی بعضی وقت‌ها روز تیم نیست و کل تیم خوب کار نمی‌کنند، ضمن اینکه تراکتورسازی هم واقعا خوب بازی کرد.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال درباره تاثیر عدم حضور آندرانیک تیموریان در این دیدار خطرنشان کرد: کل تیم ما بد بازی کرد و باید به گذشته برگردیم که شرایط استقلال در این فصل در مجموع خوب نبود و با کمبود بازیکنان مواجه بودیم. البته در وسط فصل نیز چند یار جذب کردیم اما مشکلاتی مثل مصدومیت گریبان تیم ما را گرفته بود.

وی در ادامه به موضوع جالبی اشاره کرد: آندو بازیکنان توانمندی است و تاثیرگذاری‌اش واقعا به چشم می‌آید اما واقعیت این است که کل تیم افت کرده بود و دلیل آن را خود قلعه‌نویی بهتر می‌تواند بگوید چرا که در کنار تیم بوده و مسئولیت فنی را برعهده دارد.

پورحیدری درباره اینکه چه نمره‌ای را برای استقلال در این فصل در نظر می‌گیرد، تاکید کرد: قبل از اینکه از نظر فنی به تیم نمره بدهم، باید بگویم که شرایط امسال از همان ابتدا خوب نبود، تیم ما دیر بسته شد و مشکلات مالی داشتیم. بنابراین آنطور که می‌خواستیم تیم را نتوانستیم ببندیم.

پورحیدری در خصوص تغییرات احتمالی در تیم استقلال تاکید کرد: تغییر بازیکن به سرمربی برمی‌گردد، او باید نفرات مورد نظر را مشخص کند. ان شاء الله که قلعه‌نویی در تیم بماند. به نظر من هرکس غیر از قلعه‌نویی بیاید وضع بدتر از این می‌شود چرا که او با مشکلات تیم آشنا بوده و با وجود مشکلات نتایج خوبی را کسب کرده است

وی همچنین اضافه کرد: البته اگر می‌توانستیم چند بازیکن مورد نظر را جذب کنیم، بعلاوه اینکه در کوران مسابقات چند بازیکن تاثیرگذار از جمع ما جدا نشوند وضعیت بهتر می‌شد. درباره اینکه چرا آنها از استقلال جدا شدند حرف و حدیث‌هایی همواره وجود داشته اما آنها در همان ابتدای فصل تاکید کرده بودند اگر با پیشنهادهای خارجی مواجه شوند، از استقلال جدا می‌شوند در غیر این صورت حاضر نیستند با استقلال قرارداد ببندند.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در ادامه یادآور شد: با وجود این مشکلاتی که تا روز آخر وجود داشت، استقلال شانس قهرمانی را حفظ کرده بود و از این نظر می‌توانم نمره خوبی را برای تیم در نظر بگیرم. این را هم بگویم که مدیرعامل باشگاه از دست برخی از همکاران دلخور بود چرا که مسئولیت داشت و انتظار حمایت بیشتری از دیگران می‌رفت.

وی درباره انتقادهای غیرمستقیم فتح‌الله‌زاده از هیات مدیره باشگاه عنوان کرد: این طبیعی است، فتح‌الله‌زاده تلاش کرد تا مشکلات را حل کند، دوستان در هیات مدیره به خصوص آقای نجف‌نژاد می‌توانستند بیشتر کمک کنند. البته یک مقدار پول به باشگاه تزریق شد اما ما درگیر سه جام بودیم و نیاز به حمایت بیشتری داشتیم.

انتقاد از نحوه  اداره باشگاه استقلال، پورحیدری

پورحیدری در پاسخ به این پرسش که آیا شما با انتشار قراردادهای بازیکنان موافق هستید؟، تصریح کرد: به هر حال حسابرسان وزارت ورزش در باشگاه حضور دارند و دنبال بررسی وضعیت هستند. آنچه مسلم است این تصمیم گرفته شده و قرار شد به اجرا درآید.

وی ادامه داد: وزارت ورزش برای اینکه باشگاه را خصوصی‌سازی کند، نیاز به بررسی همه مسائل مالی است. به نظرم ولی این تصمیم‌ها برای رفع مشکلات کافی نیست. همه تیم‌ها در لیگ برتر از دولت بودجه می‌گیرند و نباید فقط استقلال و پرسپولیس در کانون توجه قرار بگیرند.

پورحیدری در خصوص تغییرات احتمالی در تیم استقلال تاکید کرد: تغییر بازیکن به سرمربی برمی‌گردد، او باید نفرات مورد نظر را مشخص کند. ان شاء الله که قلعه‌نویی در تیم بماند. به نظر من هرکس غیر از قلعه‌نویی بیاید وضع بدتر از این می‌شود چرا که او با مشکلات تیم آشنا بوده و با وجود مشکلات نتایج خوبی را کسب کرده است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که گفته است پس از پایان لیگ قهرمانان آسیا می‌رود، اظار کرد: روی فتح‌الله‌زاده هم فشار زیادی وجود داشته و باید از وزارت ورزش در این زمینه کمک گرفت. با این حال همه تصمیمات به وزارت ورزش باز می‌گردد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص دیدار این تیم مقابل الشباب عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال اگر بتواند الشباب را شکست دهد اتفاقات لیگ برتر را جبران کرده و به نوعی به کورس مدعیان باز می‌گردد. در این چند روز باقی مانده کادر فنی به دنبال بازسازی تیم است. ما امیدواریم که بتوانیم در عربستان نتیجه لازم را کسب کنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر