تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نبرد تمام پرسپولیسی در جام حذفی


تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در نیمه‌نهایی جام حذفی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.


پرسپولیس

اولین دیدار نیمه نهایی جام حذفی روز جمعه بین دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. پرسپولیس با شکست مقابل نفت تهران در لیگ برتر قدم به این مسابقه می‌گذارند.

از سویی دیگر سرخپوشان تهرانی نمی‌توانند در این مسابقه روی حمایت هواداران‌شان حساب کنند زیرا کمیته انضباطی هواداران پرسپولیس را به دلیل رفتار‌شان در دربی محروم کرده آن هم در شرایطی که مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از رفتار هواداران پرسپولیس در دربی 79 تقدیر کرد!

به این ترتیب دیدار تماشایی و مهیج نیمه نهایی مقابل سکوهای خالی ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این بازی را می‌توان یک نبرد کاملا پرسپولیسی دانست. یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن سابقه سرمربیگری پرسپولیس را هم داشته به خوبی می‌داند که چطور مقابل این تیم قرار بگیرد. گل‌محمدی هفته قبل استقلال را شکست داد تا فوتبال ایران از دربی 80 محروم شود! شاگردان گل‌محمدی می‌توانند برای پرسپولیس هم به اندازه استقلال خطرناک باشند.

ذوب آهن تیمی است که همه چیز دارد از فاکتور جوانی و انگیزه و بازیکنانی مثل مسعود حسن‌زاده و رشید مظاهری گرفته تا بازیکنان با تجربه‌ای مثل قاسم دهنوی و مهدی رجب‌زاده اما پرسپولیس خیلی شرایطش مناسب نیست برخی از بازیکنان پرسپولیس اولین سال حضورشان را در این تیم تجربه می‌کنند و بازیکنان با تجربه‌ای مثل پیام صادقیان، رضا حقیقی هم مصدوم هستند و شاید به این بازی هم نرسند.

این بازی را می‌توان یک نبرد کاملا پرسپولیسی دانست. یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب آهن سابقه سرمربیگری پرسپولیس را هم داشته به خوبی می‌داند که چطور مقابل این تیم قرار بگیرد. گل‌محمدی هفته قبل استقلال را شکست داد تا فوتبال ایران از دربی 80 محروم شود! شاگردان گل‌محمدی می‌توانند برای پرسپولیس هم به اندازه استقلال خطرناک باشند

برنده این مسابقه فینالیست می‌شود و باید دیدار نهایی را با برنده بازی پدیده و نفت تهران رقابت کنند.

حمید درخشان اگر می‌خواهد نزد هواداران پرسپولیس محبوب بماند باید بعد از پیروزی در دربی و شکست دادن امیرقلعه‌نویی این مرتبه یک مربی پرسپولیسی را شکست بدهد.

تنها افسوس مسابقه روز جمعه غیبت تماشاگران در ورزشگاه خواهد بود. فوتبال بدون تماشاگرانش جذابیتش را از دست می‌دهد! هرچند این بازی آنقدر حساس است که بازیکنان در ورزشگاه خالی هم هیاهوی تماشاگران از پای تلویزیون‌های‌شان را روی احساس کنند و سنگینی نگاه‌های آنها را روی ساق‌های‌شان حس می‌کنند.

بخش ورزشی تبیان


منبع : فارس