تبیان، دستیار زندگی
امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: به فوتبال تبریک می گویم و همچنین به پرسپولیس. بازی خوبی بود، همان طور که توصیه کرده بودیم گل خوردیم. این هم جزیی از فوتبال است و اگر اشتباه فردی نبود با اختلاف می بریدم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این پیروزی مبارک‌شان باشد/داور تحت تاثیر نامه بود

قلعه‌نویی: اگر اشتباه فردی نبود با اختلاف پرسپولیس را می‌بردیم!

قلعه نوعی

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس و شکست در دربی 79 گفت: اگر بازیکنانم اشتباهات فردی نداشتند، ما با اختلاف می‌بردیم.

امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از بازی با استقلال گفت: به فوتبال تبریک می گویم و همچنین به پرسپولیس. بازی خوبی بود، همان طور که توصیه کرده بودیم گل خوردیم. این هم جزیی از فوتبال است و اگر اشتباه فردی نبود با اختلاف می بریدم. به داور خسته نباشید می گویم اما جهانبازی تحت تاثیر نامه قبل از بازی قرار گرفت.

وی ادامه داد: غیاثی هم گفته که پنالتی بوده تعجب می کنم که چرا بنگر را اخراج نکرد.به صحنه پنالتی کار ندارم تعجب می کنم که چرا به میلاد فخرالدینی کارت داد؟!

قلعه‌نویی تاکید کرد: این مسئله در حال اپیدیمی شدن است. در تبریز فحاشی می کنند و داور اشتباه می کند و بعد می بینند این طوری نبوده است.اگر پنالتی گرفته می شد خیلی تاثیر داشت. اگر من اشتباه کرده ام بگویند. نمی‌دانم چرا داوران نسبت به ما این شکلی شدند. در بازی با صبا هم درجا به میلاد فخرالدینی کارت دادند. در بازی باتراکتورسازی 11 خطا روی جاسم کرار شد و داور عکس العملی نشان نداد. همان صحنه ای که روی کرار خطا شد. امیدوارم عسگری فیلم را ببیند تا داور در چند صحنه اشتباه داشته است.

از قلعه نویی پرسیده شد فکر می کردید از پرسپولیس شکست بخورید گفت: انها سه توپ آوردند، دو گل زدند.ما 10 توپ آوردیم و یک گل زدیم این هم جزیی از فوتبال است. ذهنیت از بین رفت که می گفتند از قبل مساوی است.دربی خیلی خوبی بود. و من هم دنبال رکورد نبودم.

قلعه نوعی: فوتبال جای انتقام نیست. من به درخشان تبریک می گویم. فوتبال جای قشنگی است و تمام شد و مبارکشان باشد.باید به آینده فکر کنیم و مقابل ذوب آهن تماشاگران را خوشحال کنیم

سرمربی استقلال در مورد پلن دویی که افشارزاده گفته اظهار داشت: ما صد درصد آنالیز داشتیم و در هم جلسه دوبرنامه داشتیم.

وی در واکنش به این سوال که بعد از گل استقلال تیمش دفاعی بازی کرده، گفت: شما اشتباه می کنید.

ببینید چقدر موقعیت داشتیم و برای گل زدن همه چیز در اختیار ما بود.

امیر قلعه نویی در خصوص اینکه چرا بازیکنان استقلال از نظر روحی خوب نبودند تا جبران کنند گفت: در مورد سوال اول باید بگویم به بازیکنان گفتم فکر کنید صفر بر صفر هستید.تا دقیقه 70 همه چیز دست ما بود، آرش در تک به تک اگر پاس می داد گل دوم را می‌زدیم و گل دوم پرسپولیس هم روی اشتباه فردی بود وروی اتفاقات فوتبال باختیم.

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: در بازی با سایپا خیلی راحت پنالتی گرفتند،‌امروز هم جهانبازی به فخرالدینی کارت زرد نشان داد.پنالتی گرفتن علیه ما خیلی راحت شده اما برای ما نه.بنگر می توانست اخراج شود.

وی افزود: برنامه 90 خیلی از خطاهای ما را نشان نداد،‌اما خطای شهبازاده را نشان داد.شرایطی هست که این طوری برای ما رقم می خورد، اما من خسته نباشید می گویم و امیدوارم که فیلم را ببینید. به اعتقاد من هم باید پنالتی گرفته می‌شد هم بنگر باید اخراج می شد.

از قلعه نویی پرسیده شد که در 8 بازی 17 امتیاز گرفته‌اید در حالی که امیدوار بودید که استقلال قهرمان شود، اما 8بازی 7 امتیاز؛ امیر هم در پاسخ به این سوال اول خندید و گفت: این فاجعه است و من قبول دارم

هنوز ترکیب کامل در اختیار ما نیست. امروز سه چهار بازیکن جوان و امید روی نیمکت ما بودند.

وی ادامه داد: اگر امروز قاضی و کریمیان و رمضانی را داشتیم، طبیعتا می توانستیم تغییراتی دهیم اما 4امتیاز در 45 امتیاز قابل جبران است. در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس خوب بودیم.

سرمربی استقلال: بازی خوبی بود، همان طور که توصیه کرده بودیم گل خوردیم. این هم جزیی از فوتبال است و اگر اشتباه فردی نبود با اختلاف می بریدم. به داور خسته نباشید می گویم اما جهانبازی تحت تاثیر نامه قبل از بازی قرار گرفت

من همان موقع که چهاردهم جدول بودم گفتم قهرمان می شویم و الان هم همین حرف را می زنم و بدشانسی دست از سر ما بر می‌دارد.من به این تیم امیدوارم.

وی پاسخ به این سوال که احتمال دارد استقلال و پرسپولیس در جام حذفی با یکدیگر روبه‌رو شوند و آیا در آن دیدار شما به فکر انتقام خواهید بود، گفت: فوتبال جای انتقام نیست. من به درخشان تبریک می گویم. فوتبال جای قشنگی است و تمام شد و مبارکشان باشد.باید به آینده فکر کنیم و مقابل ذوب آهن تماشاگران را خوشحال کنیم.

قلعه‌نویی در مورد تعویض های استقلال در بازی امروز و اینکه زودتر رخ می‌داد بهتر نبود، گفت: بازی دست ما بود. گل دوم را روی ضد حمله خوردیم. وقتی بازی دست ماست نیازی به تعویض نبود.می خواستیم یعقوب کریمی را بیاوریم که گل خوردیم و برنامه عوض شد.

وی در خصوص اینکه با هدف خاصی وارد بازی شد گفت: هدف اول گل نخوردن بود که اگر نخورده بودیم برده بودیم.هدف دوم که به گل برسیم و بیشتر گلزنی کنیم.

قلعه‌نویی در مورد عملکرد محسن فروزان گفت: فروزان روی هیچ کدام از گل ها تقصیر نداشت. از اول فصل که کار را شروع کردیم او بالای 15 تا تک به تک گرفته است اما امروز جزو کم کارترین ها بود.همیشه این بدشانسی ادامه ندارد.

وی در مورد اینکه به او اولتیماتومی داده اند اظهار داشت: هنوز به من چیزی نگفته اند.

بخش ورزشی تبیان