تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بردهای قبلی ایران برابر کره جنوبی به تاریخ پیوسته است، گفت: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره جنوبی انجام دهیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی جدیدی مقابل کره داریم


مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بردهای قبلی ایران برابر کره‌جنوبی به تاریخ پیوسته است، گفت: امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل کره‌جنوبی انجام دهیم.

قوچان نژاد

رضا قوچان‌نژاد در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ایران با کره‌جنوبی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: در این مدت دو مرتبه آنها را بردیم اما این موضوع اصلا مهم نیست و به تاریخ پیوسته است. هفته بعد بازی جدیدی داریم. ما می‌خواهیم خودمان را برای جام ملت‌ها آماده کنیم و این مسابقه نشان می‌دهد که کجا هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را انجام داده و بازی خوبی را مقابل کره‌جنوبی داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد کم بودن بازی‌های تدارکاتی برای جام ملت‌ها عنوان کرد: همانطور که می‌دانید ما قبل از جام جهانی مسابقات تدارکاتی کمی داشتیم اما رفتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. دوست داریم بیشتر بازی کنیم اما شرایط همین است و نباید زیاد فکرش را بکنیم.

قوچان‌نژاد عنوان کرد: خودم شخصا زیاد به تیم‌های کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا فکر نمی‌کنم، البته صحبت‌های کی‌روش درست است. ما باید بیشتر به کیفیت تیم خودمان نگاه کنیم. باید خوب تمرین و همکاری کنیم تا نتایج قابل قبولی بگیریم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد کم بودن بازی‌های تدارکاتی برای جام ملت‌ها عنوان کرد: همانطور که می‌دانید ما قبل از جام جهانی مسابقات تدارکاتی کمی داشتیم اما رفتیم و نتیجه خوبی گرفتیم. دوست داریم بیشتر بازی کنیم اما شرایط همین است و نباید زیاد فکرش را بکنیم

وی در خصوص اینکه گل حساسی را در مقدماتی جام جهانی و کره جنوبی زده است و آیا این موضوع باز تکرار خواهد شد،؛ افزود:‌  دوست دارم در هر بازی گل بزنم و در این بازی هم همین طور. اما مهم رضا قوچان‌نژاد نیست بلکه تیم ملی در اولویت قرار دارد. من هم اگر آمدم فقط برای کمک به تیم ملی است. امیدوارم بتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا برای جام ملت‌های آسیا تیم ملی تغییر تاکتیکی می‌دهد یا خیر؟،‌ گفت: این سوال را باید از کی‌روش بپرسید. به نظرم جام ملت‌ها با جام جهانی فرق دارد. وقتی به جام جهانی رفتیم، هیچ تیمی شناخت آنچنانی از ایران نداشت اما الان شرایط فرق کرده است. ما تنها باید کار خودمان را انجام دهیم و برنامه‌های کادر فنی را پیاده کنیم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فوتبال