تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کار در استقلال سخت است اما من به گودرزی قول داده ام تا زمانی که توان دارم در این باشگاه فعالیت می کنم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشارزاده: استقلال به امریکا می رود


مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:‌کار در استقلال سخت است اما من به گودرزی قول داده‌ام تا زمانی که توان دارم در این باشگاه فعالیت می‌‌کنم.

بهرام افشارزاده در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان در بازی‌های آسیایی اینچئون و شرایط تیم فوتبال استقلال صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.

افشارزاده

درباره عملکرد تیم ملی والیبال صحبت کنید. به هر حال شما سال‌ها در کمیته ملی المپیک با این ورزشکاران در ارتباط بودید.

من مدت زیادی با آنها کار کردم و همچنین در حال حاضر مشاور عالی وزیر ورزش هم هستم و البته وظیفه انسانی‌ام هم ایجاب می‌کند که از آنها تشکر کنم. این عالی‌ترین نمایش والیبال بود که من هم به فدراسیون داورزنی تبریک می‌گویم که این کار بزرگ و فراموش‌نشدنی را انجام دادند و قطعا فدراسیون والیبال و این تیم جاودانه خواهد ماند.

 درباره شرایط تیم فوتبال استقلال هم صحبت کنید.

با توجه به بازی خوبی که روز پنجشنبه انجام دادیم و مقابل ملوان به برتری رسیدیم شرایط تیم خوب است و تمرینات هم که شروع شده و مشکل خاصی نداریم البته اگر خبرنگاران مشکل درست نکنند!

این روزها شایعات زیادی درباره خستگی شما از کار کردن در باشگاه استقلال شنیده می شود. خودتان شفاف در این باره صحبت کنید.

ببینید دلم می‌خواهد که فضای فوتبال را خبرنگاران درست کنند و در این هشت ماه هم ما سعی کردیم فضای خوبی در باشگاه درست کنیم که امیدوارم بر هم نخورد اما بعضی‌ها توجهی به اصل موضوع ندارند و تا مسئله حاشیه‌ای را می‌شنوند آن را بزرگ می‌کنند. نباید فضا را به گونه‌ای برد که بدبینی حاکم شود و رسانه‌ها باید به ما در این راه کمک کنند چرا که این یک کار گروهی است. من همیشه برای رسانه‌ها احترام قائل هستم و این احترام باید دوطرفه باشد.

حالا این موضوع خستگی از کار در استقلال را تائید می کنید؟

به هیچ عنوان از کار خسته نیستم و تا اینجا 90 درصد فعالیت‌هایمان خوب پیش رفته اما به هر حال کار، کار سختی است و حضور در استقلال کار راحتی نیست و تا زمانی که توانایی دارم کار می‌کنم اما روزی که احساس کنم دیگر این توانایی را ندارم قطعا از این باشگاه می‌روم اما من به گودرزی قول دادم که تا توان دارم در استقلال فعالیت کنم البته ما فقط یک تیم فوتبال داریم و کار سختی نیست و تا آخرین لحظه کار می‌کنم.

ببینید دلم می‌خواهد که فضای فوتبال را خبرنگاران درست کنند و در این هشت ماه هم ما سعی کردیم فضای خوبی در باشگاه درست کنیم که امیدوارم بر هم نخورد اما بعضی‌ها توجهی به اصل موضوع ندارند و تا مسئله حاشیه‌ای را می‌شنوند آن را بزرگ می‌کنند. نباید فضا را به گونه‌ای برد که بدبینی حاکم شود و رسانه‌ها باید به ما در این راه کمک کنند چرا که این یک کار گروهی است. من همیشه برای رسانه‌ها احترام قائل هستم و این احترام باید دوطرفه باشد

موضوع اردوی نوروزی استقلال در آمریکا چیست؟

اردویی برای عید نوروز در آمریکا پیش‌بینی شده که در حال فراهم کردن مقدمات آن هستیم و می‌خواهیم در صورت فراهم شدن شرایط به این اردو برویم.

ملی پوشان تان هم در اردوی تیم ملی هستند.

ما تابع فدراسیون هستیم و اگر برای بازی‌ها یا اردو بازیکنان ما را بخواهند آنها را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

اما قلعه‌نویی از تعطیلی 50 روزه لیگ برتر انتقاد کرده است.

به هر حال وقتی بهترین نفرات یک تیم به اردوی تیم ملی می‌روند فشار روی بقیه است اما ما باید مقررات تیم ملی را هم احترام بگذاریم و به آن عمل کنیم.

شما برای تماشای بازی استقلال مقابل آرارات در ورزشگاه آرارات حاضر می شوید؟

بله چرا که جشن پیراهن این تیم است و از من هم دعوت کرده اند که به برای این بازی بروم و من هم به این دعوت پاسخ مثبت دادم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس