تبیان، دستیار زندگی
هفته یازدهم لیگ دسته دوم هلند با پیروزی نایمخن و گلزنی جهانبخش همراه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با گلزنی جهانبخش، نایمخن پیروز شد


هفته یازدهم لیگ دسته دوم هلند با پیروزی نایمخن و گلزنی جهانبخش همراه شد.

در هفته یازدهم لیگ دسته دوم هلند،نایمخن که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد به مصاف اف سی اوس رفت که این دیدار با گلزنی علیرضا جهانبخش با نتیجه 3 بر یک به سود نایمخن به پایان رسید.

جهانبخش

علیرضا جهانبخش که هفته گذشته بعنوان بازیکن  برتر ماه لیگ دسته دوم، مجسمه گاو برنزی را دریافت کرده بود در این بازی زننده گل دوم تیمش در دقیقه 75 بود.

سانتوس در دقیقه 73 ،جهانبخش در دقیقه 75 و آرس در دقیقه 79 زننده 3 گل نایمخن در برابر اف سی اوس بودند.

در لیگ دسته دوم هلند نایمخن با با 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

جهانبخش: با شایستگی برنده شدیم

مهاجم ایرانی ان.ایی.سی نایمخن بعد از گلزنی به اف.ث.تاپ اوس و کسب برتری مقابل حریف، یارانش را شایسته برد معرفی کرد.

در هفته یازدهم لیگ دسته دوم فوتبال هلند، نایمخن موفق شد 3 بر یک تاپ اوس را در بازی خانگی شکست دهد. علیرضا جهانبخش بعد از بازی گفت:بازی حساسی را انجام دادیم. توانستیم اف.ث‌تاپ اوس را 3 بر یک شکست دهیم. بازی کاملا متفاوتی بود. چون نیمه اول تمرکز کافی نداشتیم. نیمه دوم بیشتر هدف‌مان گلزنی بود و خیلی هجومی‌تر کار کردیم. با بازیکنان بیشتری در حمله شرکت می‌کردیم. این ها دلایلی بودند که چرا توانستیم 3 گل بزنیم و برنده بازی شویم.

در این مصاف تاپ اوس، تک گل خود را دقیقه 50 توسط فان بئن به ثمر رساند. اما نایمخنی‌ها دقیقه 75 به بازی بازگشتند و توسط سانتوس گل مساوی را زدند. سپس جهانبخش دقیقه 76 گلزنی کرد و در دقیقه 81 نوبت به آرس رسید تا باعث برد 3 بر یک ان.ایی.سی نایمخن شود.

علیرضا جهانبخش که هفته گذشته بعنوان بازیکن برتر ماه لیگ دسته دوم، مجسمه گاو برنزی را دریافت کرده بود در این بازی زننده گل دوم تیمش در دقیقه 75 بود

مهاجم ایرانی ادامه داد:به نظرم این که ابتدا عقب افتادیم و بعد به بازی برگشتیم ، کلا ربط به مسائل مربوط به توجه و تمرکز بازیکنان دارد. این که نیمه دوم متحول شدیم و با بازیکنان خیلی بیشتری به حمله می‌پرداختیم، بازیکنان بیشتری را مقابل دروازه رقیب داشتیم و با تمرکز بهتر کار می‌کردیم.باید بگویم کار بزرگی و مهمی انجام دادیم. چون توانستیم عقب‌ماندگی را جبران کرده و به بازی برگردیم. در نیمه دوم واقعا بهتر بودیم و با شایستگی نیز برنده بازی شدیم.

او افزود:من هم مثل سایر اعضای تیم بیشتر توجه و دقت کردم. ضمن آنکه بهتر به عقب برمی‌گشتم که در کنار بازیکنان دفاع کنم. همه این فعل و انفعالات باعث شد در محوطه جریمه بیشتر حضور داشته باشم و طبیعی است که در این حالت شانس بیشتری برای رسیدن به گل کسب کردم. بعد از این که گل نخست را زدیم، صاحب موقعیت‌های بیشتری شده و برنده شدیم. اگر در همه مسابقات، مثل آن دقایق کار کنیم، بدیهی است که گل‌های زیادی می‌توانیم بزنیم. باید گام به گام جلو برویم و پیوسته بهتر شویم تا جایی که شانس قهرمانی به دست بیاوریم و باعث خوشحالی و خرسندی هواداران مان شویم.

بخش ورزشی تبیان


منبع: فارس