تبیان، دستیار زندگی
تیم های ملی فوتبال ایران و ایتالیا سال آینده در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار دوستانه ایران و ایتالیا سال 94


تیم‌های ملی فوتبال ایران و ایتالیا سال آینده در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند.

کی روش ، تیم ملی

پس از جلسه مشترک روسای فدراسیون فوتبال ایتالیا و ایران، کارلو تاوکیو اعلام کرد که تیم‌های ملی دو کشور سال آینده در دیداری دوستانه رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

تیم‌های ملی ایران و ایتالیا تا به حال به مصاف هم نرفته‌اند و اگر وعده رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا محقق شود این دو تیم برای نخستین بار در تاریخ رودروی هم قرار می‌گیرند.

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا: قرار به کار نکردن بود به ایران نمی‌آمدم

رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا از پیشرفت جدی در همکاری دوجانبه فوتبال ایران و ایتالیا خبر داد. رییس فدراسیون ایتالیا پس از جلسه با علی کفاشیان رییس فدراسیون ایران در نشست خبری اظهار کرد: توافق‌نامه‌ای که امروز با کفاشیان امضا کردیم شروع همکاری دو جانبه میان فوتبال ایتالیا و ایران است. من آمده‌ام که فعالیت‌های رو به رشدی در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: ما توافق کردیم تا تیم‌های ملی فوتبال ایران و ایتالیا سال آینده با هم بازی تدارکاتی داشته باشند. همین طور در بحث‌های آموزشی نیز تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم. البته بخشی از این تفاهم‌نامه هم مربوط به بازی‌های دوستانه است. همین طور برای بازی دوستانه‌ای میان تیم‌های ملی زیر 17 ایران و ایتالیا در ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است.

تیم‌های ملی ایران و ایتالیا تا به حال به مصاف هم نرفته‌اند و اگر وعده رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا محقق شود این دو تیم برای نخستین بار در تاریخ رودرروی هم قرار می‌گیرند

وی افزود: بازی تدارکاتی تیم‌های جوانان ایران و ایتالیا قدم اول است و ما با تفاهم‌نامه‌ای که امضا کردیم کارهای زیادی در آینده انجام خواهیم داد. سال گذشته با کفاشیان و نبی در ایتالیا صحبت کردم و اگر قرار نبود همکاری جدی با هم نداشته باشیم و پیشرفتی در این زمینه وجود نداشته باشد به ایران نمی‌آمدم.

وی تاکید کرد: من در ایتالیا معروفم به کسی که کارها را انجام می‌دهم نه کسی که فقط حرف می‌زند.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا