تبیان، دستیار زندگی
ستاره پیشین فوتبال پرتغال و باشگاه میلان که یکی از مهمانان اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در لیسبون بود به کارلوس کی روش پیشنهاد داد تا زمینه برگزاری دیدار تدارکاتی باشگاه میلان ایتالیا با تیم ملی فوتبال ایران را فراهم کند. وی در پیشنهاد خود تاکید کر
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با میلان ایتالیا


ستاره پیشین فوتبال پرتغال و باشگاه میلان که یکی از مهمانان اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در لیسبون بود به کارلوس کی‌روش پیشنهاد داد تا زمینه برگزاری دیدار تدارکاتی باشگاه میلان ایتالیا با تیم ملی فوتبال ایران را فراهم کند. وی در پیشنهاد خود تاکید کرده این دیدار را بدون هیچ هزینه ای برای فوتبال ایران برگزار خواهد کرد.

کی روش،کاستا

تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از اردوی 10 روزه اش در کشور پرتغال بازگشته است حالا یک پیشنهاد خوب برای انجام یک دیدار تدارکاتی جذاب را دریافت کرده و باید کی روش و فدراسیون فوتبال به این پیشنهاد پاسخ بدهند.

پس از پایان دیدار تیم ملی ایران و تیم فوتبال بنفیکا که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کی‌روش به پایان رسید، روی کاستا که هم اکنون در باشگاه بنفیکا به عنوان مدیر استعدادیاب فعالیت می‌کند، به سرمربی تیم ملی کشورمان پیشنهاد داد اگر موافق بازی با تیم فوتبال آث میلان باشد او می‌تواند با توجه به رابطه نزدیکش با برلوسکونی مالک این باشگاه، مقدمات انجام این پیکار را در یک زمان مناسب مهیا کند.

البته کی‌روش پاسخ روشنی به این پیشنهاد نداد و تنها اعلام کرد در صورت مهیا شدن شرایط شاید با انجام این دیدار موافقت کند. روی کاستا یکی از ستاره های بزرگ تاریخ فوتبال پرتغال است و به همراه لوئیز فیگو از کشفیات کارلوس کی روش محسوب می شود. وی از سال 2001 تا 2006 لباس میلان را بر تن کرد و یکی از بازیکنان نسل طلایی روسونری به حساب می‌آید.

پس از پایان دیدار تیم ملی ایران و تیم فوتبال بنفیکا که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان کی‌روش به پایان رسید، روی کاستا که هم اکنون در باشگاه بنفیکا به عنوان مدیر استعدادیاب فعالیت می‌کند، به سرمربی تیم ملی کشورمان پیشنهاد داد اگر موافق بازی با تیم فوتبال آث میلان باشد او می‌تواند با توجه به رابطه نزدیکش با برلوسکونی مالک این باشگاه، مقدمات انجام این پیکار را در یک زمان مناسب مهیا کند

این پیشنهاد در شرایطی به کارلوس کی روش شده که وی به همراه تیم ملی به ایران نیامده و راهی آفریقای جنوبی شده تا زمینه برگزاری اردوی بعدی تیم ملی در این کشور را فراهم کند. باید دید کارلوس با مسئولان فدراسیون فوتبال در این مورد مشورت خواهد کرد یا نه تنهایی تصمیم نهایی را در مورد پیشنهاد دیدار با میلان اتخاذ خواهد  کرد. فعلا که مسئولان فدراسیون فوتبال از این پیشنهاد بی خبر هستند!

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر