تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال جوانان ایران درحالی در نخستین دیدارش در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مغلوب تایلند شد که در پایان نیمه نخست مقابل این تیم پیروزشده بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جوانان ایران برد را با شکست عوض کردند


تیم فوتبال جوانان ایران درحالی در نخستین دیدارش در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مغلوب تایلند شد که در پایان نیمه نخست مقابل این تیم پیروزشده بود.

فوتبال جوانان

مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا 2014 - میانمار با برگزاری دو دیدار از گروه‌های A و C آغاز شد که در گروه A تیم فوتبال جوانان ایران درحالی با نتیجه 2 بر یک مغلوب تایلند شد که نیمه نخست را با برتری یک برصفر به سود خود خاتمه داده بود.

در این بازی که در ورزشگاه "یات یانگون" برگزار شد، امیرمحمد مظلوم در دقیقه 15 تک گل تیم جوانان ایران را به ثمر رساند اما تاناسیت سیری‌پالا (65) و چنروپ سامپائودی (82) برای تایلند گلزنی کردند تا در نهایت این مسابقه با برتری حریف تایلندی به پایان برسد.

در جریان این مسابقه که بیشتر توپ و میدان در اختیار شاگردان علی دوستی‌مهر بود، تایلندی‌ها در نیمه دوم از دو اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ایران به گل رسیدند، هرچند تیم ایران در دقایق 69 و 80 به ترتیب توسط سعید عزت‌اللهی و یوسف سیدی تیر دروازه حریف تایلندی را لرزاندند.

تیم جوانان ایران امروز شنبه ، در دومین دیدار خود در این رقابتها برابر یمن به میدان می‌رود و روز دوشنبه هم مقابل میانمار، میزبان مسابقات صف آرایی خواهد کرد.

در دیگر بازی همزمان، تیم فوتبال جوانان کره‌جنوبی با 6 گل از سد ویتنام عبور کرد.

روز نخست از مسابقات فوتبال قهرمانی جوانان آسیا با برگزاری دیدارهای زیر پیگیری ‌شد:

گروه A:

* میانمار - یمن، ساعت 15:30، ورزشگاه یات یانگون

گروه C:

* ژاپن - چین، ساعت 15:30، ورزشگاه وونا تیختی نایپیتاو

علی دوستی مهر:

بازیکنان ما بازی را ساده گرفتند

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت بازیکنان تیمش در بازی با تایلند، حریف را دست کم گرفتند با این حال هنوز دو بازی پیش روی تیم وی قرار دارد. تیم فوتبال زیر 19 سال ایران در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابتهای قهرمانی جوانان آسیا در حالیکه با نتیجه یک بر صفر از تایلند جلو بود در نهایت با حساب 2 بر یک تن به شکست داد.

در جریان این مسابقه که بیشتر توپ و میدان در اختیار شاگردان علی دوستی‌مهر بود، تایلندی‌ها در نیمه دوم از دو اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ایران به گل رسیدند، هرچند تیم ایران در دقایق 69 و 80 به ترتیب توسط سعید عزت‌اللهی و یوسف سیدی تیر دروازه حریف تایلندی را لرزاندند

علی دوستی مهر در نشست خبری پایان بازی گفت: آنها خیلی خوب بودند و ما بازی را باختیم چون آن را خیلی ساده گرفتیم. بازیکنان ما خیلی آسوده خاطر بازی کردند و بازیکنان تایلندی را به لحاظ جسمانی کوچک تر دیدند و فکر کردند به سادگی می توانند از پس آنها برآیند.وی در ادامه افزود: اما فوتبال فقط به روزهای ساده خلاصه نمی شود. شما باید تیمتان را در مواقع دشوار مدیریت کنید.  هنوز هیچ چیز تمام نشده و دو بازی باقی مانده است.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت فوتبال