تبیان، دستیار زندگی
در حالی که رقابت نزدیک و نقاط قوت و ضعف مختلفی در میان دروازه بان های این مقطع تاریخ فوتبال ایران وجود دارد، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کار سختی برای انتخاب نهایی گلر اول خواهد داشت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دغدغه شیرین کارلوس کی‌روش

در حالی که رقابت نزدیک و نقاط قوت و ضعف مختلفی در میان دروازه‌بان‌های این مقطع تاریخ فوتبال ایران وجود دارد، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کار سختی برای انتخاب نهایی گلر اول خواهد داشت.

بخش ورزشی تبیان
title

کارلوس کی‌روش این روزها دغدغه های زیادی دارد به ویژه برای انتخاب مردان اصلی و فیکس تیم ملی ایران. با این وجود اما به نظر می رسد انتخاب دروازه بان برای این پرتغالی و دستیارانش مهمترین دغدغه باشد. به لیست کی روش که نگاه می کنیم بازیکنانی با تجربه و آماده را می بینیم که بسیار هم سطح هستند و شرایط خوبی دارند.

علیرضا حقیقی احتمالا گزینه اول کی روش برای حراست از دروازه توری ایران به شمار می رود؛ مردی که حالا پخته شده و با وجود اینکه در لیگهای اروپایی فرصت زیادی برای بازی به او نرسید، ولی همچنان مورد حمایت سرمربی تیم ملی ایران است.

با این وجود خیلی ها برای نفر اول بودن در مورد حقیقی شک دارند چرا که او بیش و پیش از اینکه نفر اول تیم‌هایش در اروپا باشد، دروازه بان دوم بوده و کمتر به میدان رفته است، درست پشت سر او بیرانوند وجود دارد که شرایط خوبی هم دارد اما با این وجود او تجربه ملی بسیار کمی نسبت به حقیقی دارد که این مسئله نا خودآگاه وی را به سمت دوم بودن و منتظر ماندن برای اشتباه حقیقی سوق می‌دهد.

محمدرضا اخباری هم درست پشت گردن بیرانوند نفس می‌کشد و منتظر فرصت است. باید دید انتخاب نهایی کی‌روش کدام یک از این بازیکنان است با وجود این انتخاب مشکل اما باید گفت این دغدغه شیرین کی‌روش است که برای انتخاب نفر اول با مشکل مواجه شده هر چند باید پذیرفت در تاریخ فوتبال ایران وضعیت کنونی دروازه بان‌ها در روزهای طلایی خودش قرار ندارد.


منبع: فرهنگ نیوز

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .