تبیان، دستیار زندگی
بازیکنان تیم ملی قطر آخرین تمرین خود قبل از عزیمت به تهران را در حضور هواداران شان در ورزشگاه السد برگزار کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین تمرین قطر در ورزشگاه السد برگزار شد

بازیکنان تیم ملی قطر آخرین تمرین خود قبل از عزیمت به تهران را در حضور هواداران‌شان در ورزشگاه السد برگزار کردند.

بخش ورزشی تبیان
title

بازیکنان تیم ملی قطر شب گذشته (دوشنبه) آخرین تمرین تاکتیکی خود را در حضور هواداران، چند تن از مسئولان فدراسیون فوتبال و خبرنگاران رسانه‌های گروهی در ورزشگاه السد دوحه برگزار کردند.

روزنامه العرب قطر با درج این خبر نوشته است: اعضای تیم ملی قطر پس از پایان تمرین در ورزشگاه السد به اتفاق هواداران خود به صرف شام پرداختند تا با روحیه مضاعفی امشب (سه‌شنبه) عازم تهران شوند.

این روزنامه قطری همچنین درباره ضمن اشاره به کارنامه دانیل کارنیو، سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی قطر خاطر نشان کرده است: کارنیو از ماه می سال 2015 میلادی سرمربی تیم ملی قطر شد و در 11 بازی رسمی و دوستانه به پیروزی رسید و در چهار بازی شکست را پذیرا شد.

تیم ملی قطر در دوره سرمربیگری کارنیو دارای آمار 44 گل‌زده و 14 گل‌خورده است و بزرگترین پیروزی تاریخ خود را برابر بوتان با نتیجه 15 بر صفر در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه کسب کرد.

کارنیوی اروگوئه‌ای در 17 ماه اخیر 33 بازیکن را به اردوی تیم ملی قطر دعوت کرده و از میان آنها 23 بازیکن را برگزیده است. قطری‌ها امیدوارند با کارنیو بتوانند برای اولین بار رؤیای صعود به جام جهانی را عملی کنند.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .