تبیان، دستیار زندگی
سرمربی قطر پیش از دیدار با تیم ملی کشورمان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ایران اکنون از قبل قویتر است اما ما با استفاده از نقاط ضعفش به دنبال پیروزی هستیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی قطر: ایران قویتر از قبل است

سرمربی قطر پیش از دیدار با تیم‌ملی کشورمان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: ایران اکنون از قبل قویتر است اما ما با استفاده از نقاط ضعفش به دنبال پیروزی هستیم.

بخش ورزشی تبیان
title

تیم‌ملی ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه پنجشنبه(11 شهریور) در ورزشگاه آزادی به مصاف قطر می‌رود. کارینیو سرمربی اروگوئه‌ای قطری‌ها تمریناتش با جدیت در حال پیگیری است. او روز گذشته پیش از آغاز این رقابت‌ها و رویارویی با ایران عنوان کرد که ایران قویتر از پیش است اما هر تیمی نقاط ضعیفی دارد و برای پیروزی به تهران می‌آیند.

کارینیو در جمع خبرنگاران گفت: همیشه بازی اول بسیار سخت است چه حریفمان ایران باشد و چه تیم دیگری. ما به تمام حریفان خود احترام می‌گذاریم و فرقی میان حریفان خود در این مرحله نمی‌گذاریم.

وی افزود: تیم ما در آمادگی خوبی به سر می‌برد. ما یک ماه کامل تمرین داشتیم و هیچ تیمی مانند ما اردوی تدارکاتی نداشت. این فرصت خوبی بود تا بازیکنان از لحاظ تاکتیکی و فنی هماهنگ شوند.

سرمربی باتجربه قطری‌ها در ادامه درباره دیدار ایران گفت: درباره دیدار ایران باید بگویم که برای ما فرقی نمی‌کرد که اول با ایران بازی کنیم یا تیم دیگری زیرا ما بلاخره با تمام همگروهان خود بازی می‌کردیم. تمام تلاش خود را کردم تا نقاط قوت و ضعف ایران را پیدا کنم و اکنون هیچ ترسی برای رویارویی با ایران نداریم البته بیش از حد نیز اعتماد به نفس نداریم.

وی درباره شانس پیروزی مقابل ایران عنوان کرد: در فوتبال همیشه نتایج عادلانه نیستند و خیلی وقت‌ها تیمی که بد بازی می‌کند به پیروزی می‌رسد. نتایج فوتبال از سه حالت: برد، شکست و تساوی خارج نیست. ما به ایران می‌رویم تا 3 امتیاز را کسب کنیم اما بنا به شرایط موجود بازی ما در تهران است در نتیجه تساوی نیز خوب است ولی تمرکز ما به روی برد است.

کارینیو درباره وضعیت تیم‌ملی ایران گفت: دوست ندارم شرایط ایران با سابق را مقایسه کنم ولی این را می‌توانم بگویم که ایران اکنون قدرتمندتر از سابق است. آنها از لحاظ بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برند. بازیکنان ایران همیشه حماسی و پرشور بازی می‌کنند. با وجود اینکه ایران اکنون قوی است مانند هر تیم دیگر نقاط ضعفی دارد و ما با استفاده از آنها به دنبال بهترین نتیجه هستیم.


منبع:فرهنگ نیوز

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .