تبیان، دستیار زندگی
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی مشترک تیم های ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان و تیم ملی (ب) کشورمان به میزبانی استان بوشهر از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین اردوی مشترک تیم های ملی فوتبال ساحلی برگزار می شود

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی مشترک تیم های ملی فوتبال ساحلی بزرگسالان و تیم ملی (ب) کشورمان به میزبانی استان بوشهر از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام شد.

بخش ورزشی تبیان
فوتبال ساحلی

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛مرحله جدید از اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تا پیش از شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی 2017 باهاما در حالی از روز چهارشنبه (24 آذرماه 95) آغاز می شود که پیرو سیاست گذاری دپارتمان فوتبال ساحلی و بنابر درخواست کادرفنی تیم ملی، بازیکنان دعوت شده به تیم ملی (ب) نیز در این اردو حضور خواهند داشت.
این اردو سومین مرحله از اردوهای مشترک تیم های ملی بزرگسالان و تیم ملی (ب) به حساب می رود که با هدف آشنایی بازیکنان جوان تیم (ب) با شرایط اردویی و تمرینی ملی پوشان بزرگسال برگزار می شود. به همین منظور اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی کادرفنی تیم های ملی به شرح زیر اعلام شد:
-اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی فوتبال ساحلی
محمد احمدزاده، امیرحسین اکبری، مصطفی کیانی، مسلم مسیگر، محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، سیدعلی ناظم، حسن عبدالهی، فرید بلوکباشی، وحید قلی پور، سجاد عبداله پور، علی درویش متولی، محمدجواد خسروی، مهران مرشدی زاده، محمد مرادی، رضا عباسی، حمید جلیلی، محمد معصومی زاده، علی میرشکاری و احسان درا.
گفتنی است پیمان حسینی –دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی به دلیل مصدومیت در رقابتهای جام بین قاره ای جهان به دلیل انجام روند درمانی و فیزیوتراپی در این اردو حضور نخواهد داشت.
اردوی فوق از 24 الی 28 آذرماه به مدت پنج روز به میزبانی باشگاه پارس جنوبی برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .