تبیان، دستیار زندگی
بعد از نظرسنجی انتخاب محبوب ترین بازیکن پرسپولیس در برنامه 90، همه منتظر نظرسنجی استقلالی برنامه فردوسی پور هستند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتحاد جالب پرسپولیسی ها علیه مجیدی


بعد از نظرسنجی انتخاب محبوب ترین بازیکن پرسپولیس در برنامه 90، همه منتظر نظرسنجی استقلالی برنامه فردوسی پور هستند.


مجیدی

نظرسنجی برنامه تلویزیونی 90 رقابت جالبی میان هواداران استقلال، پرسپولیس ایجاد کرده است. در حالی که در نظرسنجی انتخاب محبوب ترین بازیکن پرسپولیس که هفته قبل در برنامه 90 انجام شد، علی کریمی و احمدرضا عابدزاده از علی دایی، کریم باقری و مهدی مهدوی کیا سبقت گرفتند و به مرحله نهایی انتخاب محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران راه یافتند.
اما برای انتخاب بازیکن های محبوب استقلال عادل فردوسی پور با مشکل مواجه شد و از استقلالی ها خواست تا با مراجعه به سایت برنامه نود به 15 بازیکن انتخاب شده رای بدهند تا افراد مورد علاقه شان وارد نظرسنجی نهایی شوند. در این نظرسنجی نام 15 بازیکن 2 دهه اخیر استقلال اعلام شده تا هواداران این تیم به فرد مورد علاقه‌شان رأی بدهند تا 3 نفر بالای جدول همراه با فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان در نظرسنجی خود برنامه 90 شرکت داده شوند.
حالا همه منتظر بخش استقلالی نظرسنجی هستند تا از جمع علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری، آرش برهانی و احتمالا سیدمهدی رحمتی 2 نفر به مرحله نهایی برسند و سپس نظرسنجی غیر سرخابی ها هم با خداداد، نکونام، گوچی، دژآگه و احتمالا آزمون، هاشمیان یا جهانبخش برگزار شود و در نهایت از هر گروه 2 نفر و در مجموع 6 نفر به نظرسنجی نهایی انتخاب محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال ایران راه یابند.

تعدادی از پرسپولیسی‌ها در صفحات مجازی اعلام كرده‌اند پرسپولیسی‌ها به مجتبی جباری رأی بدهند تا به مرحله نهایی برسد و شب نظرسنجی انتخاب محبوب‌ترین استقلالی دوباره هواداران پرسپولیس به جباری رأی بدهند تا رأی مجیدی شكسته و ركورد علی كریمی به لحاظ درصدی محفوظ بماند.

در این میان طرفداران پرسپولیس که خیلی برایشان مهم است علی کریمی نفر اول شود و بالاترین رای را داشته باشد، در صفحات اجتماعی قرار گذاشته اند که در نظرسنجی انتخاب محبوب ترین بازیکن استقلال تاثیر بگذارند.
تعدادی از پرسپولیسی‌ها در صفحات مجازی اعلام كرده‌اند پرسپولیسی‌ها به مجتبی جباری رأی بدهند تا به مرحله نهایی برسد و شب نظرسنجی انتخاب محبوب‌ترین استقلالی دوباره هواداران پرسپولیس به جباری رأی بدهند تا رأی مجیدی شكسته و ركورد علی كریمی به لحاظ درصدی محفوظ بماند. هواداران تراكتورسازی نیز 2 دسته شده‌اند، گروهی از آندرانیك تیموریان حمایت می‌كنند كه الان در تیمشان بازی می‌كند و گروهی از سیدمهدی رحمتی كه اصالتاً تبریزی و آذری‌زبان است اما خود استقلالی‌ها به دلیل تعداد بالای گزینه‌ها نتوانسته‌اند روی یك گزینه به نقطه مشترك و توافق برسند.


حسین محمدی
بخش ورزشی تبیان