تبیان، دستیار زندگی
پیام صادقیان، هافبک بازیساز پرسپولیس، یک روز پس از برد این تیم مقابل پیکان، به صورت اینترنتی از هواداران خداحافظی کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صادقیان ساز جدایی کوک کرد


پیام صادقیان، ‌هافبک بازیساز پرسپولیس، یک روز پس از برد این تیم مقابل پیکان، به صورت اینترنتی از هواداران خداحافظی کرد.
صادقیان و درخشان

این بازیکن متنی را منتشر کرد و در آن نوشت نیم‌فصل به تیم دیگری ملحق می‌شود. به خوبی پیداست که سناریوی جدایی این بازیکن، تنها به اتفاقات اخیر مربوط نیست و این بازیکن از مدت‌ها قبل تصمیم به خداحافظی از این تیم گرفته است. زمان زیادی تا پایان نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نمانده و صادقیان یک شبه، مذاکراتش را به پایان نرسانده است. خیلی‌ها در پرسپولیس معتقدند او از مدت‌ها قبل به فکر جدایی از این تیم بوده و ترجیح داده در شرایطی که باب میل طرفداران نیست، کنار این تیم نباشد. صادقیان نوشته با رفتن او دیگر برای تیم هم حاشیه‌ای به وجود نمی‌آید، در‌حالی که جدایی‌اش می‌تواند بسیار حاشیه‌سازتر باشد. صادقیان در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بیشتر بازی‌های پرسپولیس را به دلیل محرومیت از دست داد و حالا هم که تازه بازگشته، حرف از جدایی می‌زند. صادقیان در‌حالی این بحث را مطرح کرد که در بازی با پیکان، از زمین بازی تعویض شد و فیلم منتشر شده از او نشان می‌دهد رفتار بدی با حمید درخشان انجام داد. سرمربی پرسپولیس در هنگام خروج این بازیکن قصد دارد با او دست بدهد و خسته نباشید بگوید اما صادقیان ضربه‌ای به دست او می‌زند و به سمت نیمکت می‌رود. این بازیکن سریعا نیمکت را هم ترک می‌کند و راهی رخت‌کن می‌شود. در آن‌جا او تا می‌تواند داد و بیداد می‌کند. این رفتار صادقیان از دید دوربین‌ها و طرفداران حاضر در ورزشگاه پنهان نمی‌ماند.

سرمربی پرسپولیس در هنگام خروج این بازیکن قصد دارد با او دست بدهد و خسته نباشید بگوید اما صادقیان ضربه‌ای به دست او می‌زند و به سمت نیمکت می‌رود. این بازیکن سریعا نیمکت را هم ترک می‌کند و راهی رخت‌کن می‌شود. در آن‌جا او تا می‌تواند داد و بیداد می‌کند. این رفتار صادقیان از دید دوربین‌ها و طرفداران حاضر در ورزشگاه پنهان نمی‌ماند

صادقیان به شدت به تعویض‌اش اعتراض داشت و رفتاری انجام داد که تا به‌حال کمتر اتفاق افتاده بازیکنی در دنیا انجام دهد؛ ضربه زدن به دست مربی! شنیده می‌شود در رخت‌کن پرسپولیس هم درخشان از حرکت صادقیان دلخور بوده اما حرف خاصی به این بازیکن نزده است! او تنها گفته است: «بعد از تعویض تو گل زدیم!» صادقیان هم ترجیح داد در این لحظات سکوت کند و حرفی به زبان نیاورد. او یک روز پس از این اتفاق‌ها نوشت که نیم‌فصل از پرسپولیس می‌رود تا طرفداران این تیم هم در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها علیه این بازیکن موضع‌گیری کنند. خیلی از آن‌ها علیه این بازیکن موضع‌گیری کردند و از او خواستند که هر‌چه زودتر این باشگاه را ترک کند و برود. جالب این‌جاست که سیاسی رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس، این نوشته را تکذیب کرد و گفت مربوط به صادقیان نیست، اما این بازیکن همیشه در صفحه اینستاگرامش برای طرفداران می‌نویسد و تا به حال هیچ‌کدام از این نوشته‌ها را تکذیب نکرده است. البته هیچ بعید نیست طی روزهای آینده صادقیان بگوید به دلیل ناراحتی این حرف‌ها را به زبان آورده، چراکه موضع‌گیری‌ها علیه او خیلی تند بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع : خراسان نیوز